Müxalifət
Və yaxud bizə nə lazımdır?
Bu gün ən çox danışılan məsələlərdən biri müxalifətin birləşməsi ilə bağlıdır.
Çox güman ki, hələlik fərdi söhbətlərlə başlayan birləşmə məsələsi, parlament seçkilərinə qədər daha geniş çərçivədə – siyasi qruplarla, partiyalarla görüşlərlə, müzakirələrlə davam edəcək.
Əsas müxalifət partiyalarının seçkilərə qədər birləşməsi, əlbəttə ki mühüm hadisədir, lakin düşünürəm ki, ilk öncə hər müxalifət partiyası öz daxilindəki strukturlaşma problemlərini, şəxsi anlaşılmazlıqları həll etməlidir.
Əks halda birləşmə, sadəcə görüntü xarakteri daşıyacaq və bunun effektliyinə də inanmıram.
Müxalifət
Azərbaycandakı əsas müxalifət partiyalarının həm maddi , həm sosial vəziyyəti ürək açıcı deyil.
Təbii ki, bu vəziyyətin yaranmasında ölkə iqtidarının rolu danılmazdır.
Müxalifəti tamamilə yox etmə planını həyata keçirənlər, ola bilsin ki müəyyən mənada buna müvəffəq olublar, ancaq az da olsa təyziqlərə məruz qalmalarına baxmayaraq mübarizəni davam etdirən insanlar var.
Bütün bunlarla yanaşı, müxalifətin təkrar nəzərdən keçirməsi gərəkən məsələlərin olduğunu fikirləşirəm.
Müəyyən dövrlərdə müxalifət partiyalarının da bəzi məsələlərdə səhv addım atması, müxalifət liderlərinin də yanılqıya düşməsi normal qarşılanandır, lakin əhəmiyyətli olan bu cür səhvlərin, yanılqıların təkrarlanmasıdır.
Bu gün hər bir müxalifət partiyası fərdi mövqedən deyil, birləşdirici mövqedən çıxış etməlidir.
Boykot
Müxalifət partiyalarının son illərdə seçkilərə getməyərək boykot etməsiylə heç bir zaman razılaşmamışam.
Ola bilsin ki, müxalifət partiyalarının əlində müəyyən səbəblər də ola bilər, lakin heç bir səbəbin seçkiləri boykot etməyə əsas vermədiyini düşünürəm.
Seçkilərin boykot edilməsi, sadəcə hazırkı iqtidarın güclənməsinə, müxalifətin beynəlxalq qurumların verdiyi dəstəyi itirməsinə kömək edir.
Bir neçə il əvvəl bu mövzuda fikirlərimi bildirəndə məni tənqid edən bəzi dostların bu gün məsələyə eyni prizmadan yanaşması sevindiricidir.
Xatırlayaq
Ən son 2005-ci ildəki parlament seçkilərində müxalifətin göstərdiyi aktivlikdən sonra, prezident seçkilərinin boykot edilməsi cəmiyyətdə ciddi siyasi bunalım və passivlik yaratdı, ümidsizlərin sayı artdı və ən nəhayət prezident seçkilərinin boykot edilməsindən ən böyük zərbəni müxalifət aldı.
Müxalifət içi ağız dalaşları, qarşıdurmalar, istefaların artması da məhz bu passivlik dövründə oldu…
Eyni zamanda müxalifətə qarşı repressiyalar daha da gücləndirildi, media vasitəsiylə müxalifət əleyhinə təbliğatlar daha da artdı, müxalifyönlü insanlara təyziqlər çoxaldı və s.
Son 4 ildə müxalifətin passivliyi, əhalinin böyük hissəsini ümidsizliyə sürüklədi və hazırkı vəziyyətlə barışmağa vadar etdi.
Və yenə məhz müxalifətinin bu passivliyi, iqtidarın konstitusiyaya dəyişikliklərlə bağlı qondarma referendum keçirməsinə təkan verdi.
Əvvəlki seçkilərdə minimum qaydalara riayət olunurdusa, son seçkilərdə müxalifətin passivliyindən istifadə edən iqtidar açıq-aşkar saxtakarlıq etməyə başladı.
Son bələdiyyə seçkilərindəki biabırçı nəticələr, səsvermədən öncə nəticənin açıqlanması və s. dolayı yolla müxalifətin passivliyindən irəli gəlirdi.
2003 və 2005-ci illərdəki seçkilərdə saxtalaşdırılmışdı – ancaq o zaman seçkiyə var gücüylə gedən müxalifət, meydanlarda etiraz edən insanlar var idi.
Seçkilərdə saxtalaşdırmaların olmasına baxmayaraq ən azından iqtidar bu saxtakarlığı açıq şəkildə etməkdən çəkinirdi…
Və mən düşünürəm ki, müxalifət prezident seçkilərində iştirak etsəydi, seçkilər saxtalaşdırılsa belə toplumda canlılıq yaranacaqdı, qondarma referendumla qarşı-qarşıya qalmayacaqdıq – iqtidar qısa vaxtda buna cəsarət edə bilməyəcəkdi, bələdiyyə seçkiləri də bu şəkildə tamaşaya çevrilməyəcəkdi.
Digər məsələ, müxalifətin yeni media texnologiyalarından istifadəyə başlamasıdı.
Əslində gec atılmış addım olduğunu deyə bilərik, lakin pessimist olmağa dəyməz, əhəmiyyətli olan bu texnologiyalardan maksimum şəkildə istifadə edə bilməkdir.
Bu texnologiyalardan istifadədə müəyyən əksikliklər olsa da, müxalifətin bu əksiklikləri tamamlayacağını düşünürəm.
Burda özünütənqiddəki əsas məqsəd, müxalifətin səhvlərdən dərs alması, partiya şəklində özünü yeniləməsi, şəbəkələşməni sürətləndirməsi və s. gərəkdiyini göstərə bilməkdir.
Bir digər məsələ
Müxalifət partiyaları ilə bağlı haqlı tənqidlər ola bilər.
Bu cür tənqidlərə emosional reaksiya vermək yerinə, daha soyuqqanlı yanaşılması gərəkdiyini düşünürəm.
İqtidardan narazı olan insanlar arasında hazırkı müxalifətə soyuq baxanlar da az deyil.
Təbii ki, bunun obyektiv və yaxud subyektiv səbəbləri var.
Hazırda əhəmiyyətli olan məsələ, ümumi mövqeləri paylaşan insanların digər detallara fikir vermədən bir yerdə olmasıdır.
Stakana Vedrə deyənlər
Stəkan deyəndə ağla sadəcə bir növ stəkan gəlməməlidi.
Çay stəkanı fərqlidi, kofe stəkanı fərqli…
Şərab stəkanı fərqlidi, şampan stəkanı fərqli…
Müxtəlif quruluşda, fiqurda yüzlərlə, minlərlə stəkan növü var…
Eyni zamanda hazırlandıqları material da, istifadə olunduqları yer də fərqlidi…
Dəmir stəkanlar var – uzun ömürlü…
Plastik stəkanlar var – bir dəfəlik…
Şüşə stəkanlar var – yerə düşəndə qırılan..
Əhəmiyyətli olan fiqurundan, keyfiyyətindən, materialından asılı olmayaraq hamısına stəkan demək və stəkan olaraq qəbul etməkdir…
Bir də vedrə var…
Vedrə ilə stəkanın ən bariz fərqi odur ki, biriylə su daşınır, digəri ilə su içilir…
Lakin stəkana vedrə deyənlər varsa bu qəbuledilməzdir…
Demokratiya da belə şeydi…
Əsas prinsipləri uyğun gələn insanlar – stəkanı stəkan olaraq qəbul edənlər, stəkana vedrə deyənlərə qarşı mütləq birləşməlidir…
Əks halda, stəkanı vedrə, vedrəni stəkan qəbul edib, vedrəyə stəkanla su daşımağa bizi məcbur edəcəklər…
Ən əsası
Müxalifəti tənqid etmək olmaz deyə bir şey olmamalıdır.
Lakin unutmayacağımız gərəkən nöqtələr var.
Əgər bu gün Azərbaycanda rəsmi şəkildə monarxiya rejimi elan edilmirsə, cüzi də olsa hər hansı etirazdan çəkinənlər varsa bunu hazırkı müxalifətə və onun liderlərinə borcluyuq.
Müsavata edilən təyziqlər, AXCP-nin ofisinin əlindən alınmasıdan sonra İsa Qəmbərin, Əli Kərimlinin və digər insanların çox çətin şəraitdə öz fəaliyyətlərini böyük əzmkarlıqla davam etdirməsi sadəcə təqdirəlayiqdir.
Təyziqlərə, hədə-qorxulara baxmayaraq haqqın, doğrunun, ədalətin tərəfində duran bu fədakar insanlar olduqca pessimist olmağa dəyməz.
Mən inanıram və hətta bu gün dünəndən daha çox inanıram – Bir gün Azərbaycan əsl sahibləri tərəfindən idarə ediləcək..
Və o Bir Gün heç də uzaqda deyil….
yaxın hörmətlə
Entry filed under: Yazı - Məqalə. Tags: 2005, açıq, açıqla, ac, addım, aktiv, aktivlik, Ali Karimli, ancaq, anlaşılmazlıq, art, asılı, atma, aurum, AXCP, az, Azərbaycan, Azərbaycan Xalq Cəbhəsi Partiyası, aşkar, ağız, çay, çəkin, çərçivə, çətin, çox, çoxal, çıxış, ölkə, ömür, öncə, öz, ümid, ümidsiz, ümumi, ürək, bariz, barış, barışma, bax, baxma, baykot, baza, bağ, bağlı, böyük, büt, bütün, beynəlxalq, bələdiyyə, bəzi, biabır, biarbırçı, bil, bilmək, bir, birləşmə, biz, borc, borclu, boykot, brother, bu, bunalım, bunlar, cəsarət, ciddi, dalaş, dan, danılmaz, danış, davam, daxil, daşı, dövr, dövrlər, dünən, düş, düşün, düşmə, demokratiya, detal, detallar, deyil, dəfə, dəmir, dərs, dəst, dəstə, dəstək, dəyişiklik, digər, dost, dostlar, doğru, effekt, Elan, emosional, et, etiraz, etmək, eyni, ədalət, əgər, əhali, əhəmiyyət, əhəmiyyətli, əks, əlbəttə, əleyhinə, əsas, əvvəl, əzm, əzmkar, əzmkarlıq, fəaliyyət, fəda, fədakar, fərd, fərdi, fərq, fərqli, fikir, fikirlər, fikirləş, fiqur, görüntü, görüş, göstər, güc, güclən, güman, gün, gec, geniş, gərək, hadisə, hal, haqq, hörmət, heç, hədə, həll, həm, hər, hətta, həyat, hissə, iç, idarə, il, ilk, inan, inanma, insan, insanlar, iqtidar, irəli, istefa, istifadə, it, itirmə, kahve, kömək, keç, keçir, kofe, konstitusiya, lakim, Lalə Şövkət, layiq, lazım, liberal, Liberal Partiya, lider, liderlər, maddi, material, mövqe, mövzu, mübarizə, mühüm, mühim, müsavat partiyası, mütləq, müvəffəq, müxalif, müxalifət, müxtəlif, müzakirə, media, məcbur, məclis, mən, məna, məruz, məsələ, məsələlər, milli, Milli Məclis, min, monarxiya, musavat, nöqtə, növ, nəticə, nəticələr, nəzər, normal, obyektiv, ofis, OL, parlament, partiya, partiyalar, passiv, passivlik, pay, payla, paylaş, pessimist, plan, plastik, prinsip, prizma, problem, problemlər, qal, qalma, qarşı, qarşıla, qayda, qaydalar, qəbul, qondarma, qorxu, qrup, quruluş, qırıl, razı, reaksiya, referendum, rejim, respressiya, rəsmi, riayət, rol, sadə, sadəcə, sahib, sahiblər, say, söhbət, söhbətlər, sürüklə, sürət, seçici, seçki, seçkilər, sevindirici, səbəb, səbəblər, səhv, səhvlər, səsvermə, siyasi, son, sosial, soyuq, soyuqqanlı, stəkan, stəkanlar, struktur, subyektiv, sur, tamaşa, texnologiya, təbliğ, təbliğat, təkan, təkrar, təkrarla, təkrarlan, tənqid, tənqidlər, təqdir, tərəf, təyziq, təyziqlər, uzaq, uzun, vadar, var, vasitə, vedrə, vəziyyət, xarakter, yan, yanaş, yanaşma, yanıl, yanılqı, yarat, yüz, yeni, yenilə, yer, yol, zərbə, şampan, şüşə, şey, şəbəkə, şəkil, şərab, şərait, şəxs, şəxsi, Əli Kərimli, İsa Kamber, İsa Qəmbər.
Sözsüz Azadlıq Adnan Hajizadé et Emin Milli
Şərhlər Add your own
Cavab qoy Cancel reply
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed

















1.
Duru Duru Çiçek | 29/01/2010 at 13:00
düşüncen güzel.ama katılmıyorum.
2.
rafael | 29/01/2010 at 13:00
hammı müxalifətdən nəsə gözlüyür elə bilir ki müxalifət nəsə etməlidi bunlarda oturub evdə tama etməlidi
mitinqə getmirəm soyuqdu mitinqə getmirəm istidi nə bilim o qədər bəhanə tapılllar ki sora da deyillər bu işin axırı necə olacaq hər şey insanın əlindədi
3.
шахназ камалова | 29/01/2010 at 13:20
Azerbaycanda saglam muxalifet yoxdur.
4.
Fuad Elkhan Sabziyev | 29/01/2010 at 13:21
Eynəkli xanıma çəhrayi şarf çatmayıb?
5.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 13:22
Bes sizce sağlam iqtidar var, Şahnaz xanım? Sağlam fikirden danışırsınız, amma ad-soyadınızı bele rusca yazmısınız.
6.
Perviz Heshimli | 29/01/2010 at 13:37
men hemishe deyirem ki, olkenin bu 3 shexsi semimi shekilde birleshmelidir..trfai satqin-sutqanlarla doldurmaqdsansa bele bir semimi birlik yaradilmalidr….
7.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 14:07
bu gün ixtidarda Əli Kərimli,İsa Qəmbər və Lalə xanım üclüyündən biri olsaysı 20% torpaqlarmız bizdə qalardı,80% işğalda olardı
8.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 14:20
Çox “uzaqgören” proqnozlar verirsiniz, Nezerbey bey, tebrik edirem sizi!
Heç indie qeder 20% torpaqlarla bağlı her hansı bir fealiyyetiniz olubmu? Mesele, çox sevdiyiniz iqtidardan o torpaqların geri qaytarlması ile bağlı her hansı bir telebiniz olubmu? Ve yaxud en azından “lazım”ın ne vaxt geleceyini soruşdunuzmu heç?
9.
Rufat Ahmadzada | 29/01/2010 at 14:43
Men Zaur beyi tanm destekleirem. Iqtidari muxalifeti gozden saldiqca ozu de ondan beter gune qalib. Bir coxlarina gore saglam muxalifet ipe-sapa yatan muxalifetdi. elinde aftava….
bele muxalifet olmaqdansa… gedib dagda qoyun otararam!
10.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 15:12
Zaur müəllim qaş düzəltmək əvzinə 92 cı ildəki ixtidar vurub gözü çıxartdı.hal hazırda indiki ixtidar onların çıxardığı gözü sağaltmaq istəyir.bir vurub gözü çıxartıblar birdə həmin gözü müalicə etmək istəyən doktora mane olurlar.Onlar istəsələrdə istəməsələrdə həmin doktorun yanında sadəcə qəsabdılar.mən bu fikirlə hec kimin peşəsinə sataşmaq fikrim yoxdu.bu sadəcə adi müqaisədi
11.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 15:12
Müqayise gözel bir şeydir. Amma elmi ve praktik şekilde esaslandırıldığı zaman. O nece gözdür ki, 1 ilde çıxardılıb, amma “dünya şöhretli göz hekimleri” ( ata ve oğul) 17 ilde müalice ede bilmeyibler? Men sizin meselelere pis niyyetle yanaşdığınızı düşünmürem, sadece olaraq her gün söylenen yalanlara qulağı öyreşerek onları doğru hesab edenlerdensen, qardaşım! Nezerbey bey, men müxalifetimizi de ideal müxalifet hesab etmirem, amma eger ki, mesele sehvlerden gedir, men eminlikle deye bilerem ki, teessüf ki, iqtidarımızın sehvleri müxalifetimizin sehvleri ile müqayieye gelmeyecek qeder çoxdur… Hetta sehvleri deyil, bunların arasında xeyanetler de var.
12.
Rufat Ahmadzada | 29/01/2010 at 15:13
Amma bu shekildeki muxalifet muxalifet deil. muxalifet menem! en azindan semimi muxalifet!
13.
Könül Azeri | 29/01/2010 at 15:17
hahaha COOL
))) I Love it
))))
14.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 21:58
bilirsiz Zaur Bəy mənə elə gəlir ki siz nə müxalifətdən nədə ixtidardansız.Hərənin öz əqidəsi öz inandığı lider var.Mənim üçen bu günki hakimiyyət ən ideal hakimiyyətdir.çünki görürərəm sakitlikdir kücədə reket avara zad yoxdu.hec bir ölkədə bizim kimi sabitlik yoxdu.o qaldı göz məsələsinə o göz çıxarılıb əzilməyib ki onoun malicəsi qısa müddətdə həll olunsun.hakimiyyətə o 3 lükdən biri gəlsə.gəlib gözə qoyulan məlhəmləridə dağırdacağlar.onda o göz ömürlük kor olacaq.
15.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 22:05
16.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 22:06
Lidelərdən əsasını özüdə bütün Türk dünyasının liderni Azərbaycanın Ümmilider Heydər Əliyevi unutmusuz.O qaldı Elcibəyə o gözəl insan savadlı pedaqoq idi.ancaq bu kefiyyətlər onun lider olmasını sübut eləmir.Rəsulzadənin isə müstəqilliyi qorumağa gücü catmadı.Əsl lider hər bir beynalxalq şəraitdə ölkənin müstəqilliyini qorumağı bacarmalıdır.Rəsulzadə bunu bacarmacdı
17.
Mehriban Nasib | 29/01/2010 at 22:07
Eshq olsun Azerbaycan Türk milletçisi. Atatürkü, Resulzadeni ve Elçibeyi lider olaraq qebul eden Zaur beye!!!
18.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 22:08
Nezerbey bey, bir-birimizin fikirlerimize hörmet etmekle müzakireler aparmağı bacarmalıyıq- bu çox gözel bir şeydir. Siz yşınız etibarile çox encsiniz, inanıram ki, gün gelecek ki, heqiqetin nede ve harda olduğunu daha derinden tehlil ede bileceksiniz. Men dediyiniz şexsi unutmadım. O, unudulacaq işler görmeyib ki, unudaq:)) Sadece olaraq men onu sizin gördüyünüz veya gömek istediyinz mertebede görmediyim üçün adını çekmedim. Çekmeyim de mümkün deyil! Bunun üçün yeterince esaslndırmalarım var. Amma mence bura bu cür meselelerin derinden danışılması üçün uyğun bir yer deyil!
19.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 22:10
Çox sağolun Mehriban xanım! Size de eşq olsun. Saygılar…
20.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 22:11
mən sizin fikrinizə hörmət edirəm ancaq buda mənim şəxsi fikrimdi.lider olmaq yalnız qələbən olmalıdı məğlub olmamalısan.Heydər Əliyevin qələbəsi bu gün ki iktisadi inkişafına görə cənubi Qafqaz respublikalarıı geridə qoyan müasir Azərbaycandı.Rəzulzadənin məğlubiyyəti var.Heydər Əliyev isə Lİder hesab etdiyniz Elcibəyin məğlubiyyətini qələbəyə cevirmək istəyirdi.ancaq bu yolda Azərbaycan Heydər Əliyevi hakimiyyəti dövrün ERmənistanı hər tərəfli geridə qoymağı ğzüdə bir qələbədi.demək Heydər Əliyev bu iki şəxslə müqaisədə əsl liderdi.
21.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 22:15
Kaş ki, sizin dedikleriniz duyğularınızı ve hisslerinizi deyil, gerçekliyi eks etdirseydi, Nezerbey bey! “Geride buraxdığımız” bir dövletciye umummilli lider olaraq qebul etdiyiniz bir şexsin hakimiyyeti zamanında 20% torpaqlarımızı bexş etmişikse, demek ki, burda sözler aciz qalar…
22.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 22:16
Əgər biz bu gün ixtadara maniyə olmaqdansa əl-ələ verib ona dəstək olsaq hər şey yaxşı olar .Mən sizə bir sual vermək istəyirəm yerə-göyə sığdırmadığınız Lider Elcibəy Azərbaycan ücün nə edib?Ancaq dəqiq cavab verin
23.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 22:17
Siz eger Elçibeyin Azerbaycan üçün nler etdiyininbir cümleye sığacağını zenn edirsinizse , onda lütfen siz de umummilli deyib de gözümüze soxduğunuz kgb agentinin Azerbaycan üçün neler etdiyini yazın Nezerbey bey!
24.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 22:18
Əgər siz onun elədiklərni görməmisizsə nə mən nə də başqası bunu sizə başa sala bilməz.Heydər Əliyev ikinci dəfə Azərbaycana nəfəs verdi.Bir cümlə kifayətdir ki onun Rəsulzadədən və Elcibəydən üstün lider olduğunu göstərmək ücün.bir söz kifayətdi ki Elcibəyin Heydər Əliyevə lider kimi cata bilməməsini göstərmək.
25.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 22:19
Yaxşı, Nezerbey bey, men artıq bu qenaete geldim ki, size indiki zamanda yaşadığımız heqiqetleri başa salmağa cehd etekm lüzumsuzdur. Amma bu da bir gerçekdir ki, siz xalqın pis gününü isteyen insan deyilsiniz.. Sadece olaraq seçdiyiniz yol ferqlidir…
26.
Nezerbey Haciaqayev | 29/01/2010 at 22:23
şükür allaha ortaq məxrəcə gələ bildik.mən sizin mövqeynizi 3 saat əvvəl başa düşmüşdüm.gec olsada istədiymi sizə catdıra bildim
27.
Zaur Bayramlı | 29/01/2010 at 22:29
28.
musikdanfilm | 30/01/2010 at 00:30
Nice post.. regards
29.
Azer Seferov | 30/01/2010 at 00:38
Zaur bey Heyder Eliyev KQB-nin agenti yox, GENERALI olub.
30.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:38
axır ki bu gün bu mövzuya dəqiq yanaşan birini gördüm.sağ olun Azər bəy
31.
Zaur Bayramlı | 30/01/2010 at 00:39
Azer bey, bir insanın herbi rütbesi onun agent olmadığı anlamına gelmez… Menim dedyim faktı ilk defe men seslendirmirem…
32.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:39
bəyəm kgb işdəmək olmaz.Heydər Əliyevin Kgb işləməsi xalqın xeyrinə olub
33.
Zaur Bayramlı | 30/01/2010 at 00:40
eleyse onda hamımız bir ağızdan seslenek: “yaşasın kgb”
))
34.
Azer Seferov | 30/01/2010 at 00:40
Sohbet KGB -nin general rutbesinden gedir Zaur bey
35.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:44
siz acıq aşkar Heydər Əliyevin xalqa etdiyi yaxşılıqları danırsız
36.
Zaur Bayramlı | 30/01/2010 at 00:45
netice etibarile KGB bize yox, rus faşizmine ve milletçiliyine xidmet eden bir teşkilatdır, eziz Azer bey! Siz bunu çox yaxşı bilirsiniz.
37.
Axad Mamedli | 30/01/2010 at 00:45
bir az dushunen normal insan bu iqtidari desteklemez.o ki qaldi Resulzadeni Eliyevden alcaq tutan adamin menim xestelerine yaziqim qelir.Bele doktoru men hec dushmana arzulamazdim.Isa Qemberibeyenmeyenler cixin ortaya gorek sizin deyeriniz nedi? daha doqrusu deyersizliyiniz
38.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 00:46
İsa Qəmbər ƏLi Kərimli iqtidarda olsa Azərbaycan daha demakratik inkişaf etmiş ölkə olar
39.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:47
əziz müxalifət tərəfdarları İsa Qəmbəri və ya Əli Kərimlini Azərbacan ixtidarında arzulamaq ölkənin sonunu arzulamaqdı.İstəsəz sizinlə istənilən Konfrans zalında bunu müzükirə edə bilərəm.siz onunuz mən tək yenə sizə sözümü deyərəm.ölkənin bir Ümmilideri var cənab Heydər Əliyev,bir lideri var Cənab priziden İlham Əliyev
40.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:47
əziz müxalifət tərəfdarları siz İsa Qəmbıri və Əli Kərimlini ixtidarda arzulamaqla azərbaycanın məhvini arzulayırsız.İstənilə konfrans zalında sizə sözmü deyərəm.Ölkənin bir Ümmilideri var cənab Heydər Əliyev və bir lidri var İlham Əliyev
41.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 00:48
təssüf ki azda olsa sizin kimi düşünənlər hələdə var.siz konfrans zalında yox elə burada cavab verin nə uqurlu siyasətini dəstəkləyirsiniz bu Əliyevlərin amma biri birimizə hörmət qoyacaqıqsa müzakirə aparaq
42.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 00:49
Nezerbey gəlin siz mənimlə müzakirə aparın və Lider dediylərinin hansı uqurlu siyasətini qeyd edirsiz ki İlham Əliyev özü Heydər Əliyevin 10 illik siyasətinə sıfır qiyməti verdi dedi ki qarabaq danışıqlarını sıfırdan başlayırıq cavabın
43.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:50
Fəxr edirsiz ki Əli Kərimli İsa Qəmbər və Lala xanım Elcibəyin yetirmıləridi.Elcibəyin nə siyasət yeridib ki onun davamcıları bu kursu davam etdirsin.Elcibəyin vaxtındada ölkə qarışmışdı bir birinə indi sabitlik var.Uğurlu siyasətə gəldikdə cənubi Qafqaz Respublikalarına baxın Azərbaycanında baxın.bir az iktisadiatdan anlayışınız varsa hər şeyi görəcəksiz.yada minin təyyarəyə tiblisədə gedin o şəhərin görkəmi ilə Bakını müqaisə edin.
44.
Ali Akbar | 30/01/2010 at 00:51
Ala, buranı da Lider televiziyasına çevirdilər.
Bunlar nə əxlaqsız adamdır.
45.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:51
Əli müəlim siz bu sözlərlə kimə mürciət edirsiz
46.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 00:52
siz ki gürcüstandan danışmamalıydız ora gedib gələn Azərbaycanda kı yaşayışa nifrət edir imkan olanda azərbaycanın təbi ehtiyatlarını cənubi qafqaz ölkələri ilə
müqayisə edin
47.
Ali Akbar | 30/01/2010 at 00:53
Əlbəttə İsa Qəmbərə müraciət edirəm. Kimə müraciət edəcəm? Ölkəni bu zəlil günə qoyan, korrupsiyanı çiçəkləndirən, ordunu çökdürən, təhsili məhv edən, səhiyyəni dağıdan, vergini və FHN-ni sahibkarın qorxulu kabusuna çevirən İsa Qəmbəri.
Elmar Hüseynovu öldürən, bloggerləri həbsə atan, jurnalistləri qazamata salan İsa Qəmbəri.
Bəs siz kimi başa düşdünüz Nəzərbəy?
48.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 00:53
Ali Akbar bunlar zarafat bilmir aaa
49.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:54
elə bildim müxalifəti təstəkləyirsiz .səhər saat 4 dən hamı Azər Səfərovdan başqa ixtidarı pisləyir.Saxavet müəllim səhərdən hamına bir sual verirəm əgər Elcibəyin vaxtında öz başnalıq var idi isə və lideriniz onun qarşısında acizidisə ona necə lider demək olar.və bu xaousa Heydər Əliyev son qoydu bəs onun haqqını necə yemək olar.
50.
Ali Akbar | 30/01/2010 at 00:54
Zarafat?
Nə zarafatı qardaşım?
İsa Qəmbərin cinayətkar, oğru olduğunu bilməyən var?
İlham Əliyevin qarşısındakı maneələri aradan qaldırmalıyıq! Bu maneə də İsa Qəmbərdir! İlham Əliyevə paxıllıq edən İsa Qəmbər, təxribatla məşğuldur. Bizi dünyada biabır edən İsa Qəmbərdir!
İsa Qəmbər o qədər paxıl adamdır ki,
Ən yaxşı jurnalistin Nəsir İmanquliyev,
Ən yaxşı alimin Aida İmanquliyeva,
Ən yaxşı aviatorun Arif Paşayev,
Ən yaxşı həkimin Zərifə Əliyeva,
Ən yaxşı incəsənət adamının Nərgiz Paşayeva,
Ən yaxşı müğənninin Emin Ağalarov,
Ən yaxşı baş redaktorun Leyla Əliyeva,
Ən gözəl qadının Mehriban Əliyeva,
Ən qeyrətli kişinin isə İlham Əliyev olduğunu anlamayacaq, görməyəcək qədər bəsirətsizdir!
İsa Qəmbərə ölüm!
İsa Qəmbərə ölüm!
İsa Qəmbərə ölüm!
51.
Shagy Mahmudov | 30/01/2010 at 00:55
titanik sahile yaxinlasir…)))))
52.
Nezerbey Haciaqayev | 30/01/2010 at 00:55
Düz deyirsiz ölkənin nüfuzlu olması onun nüfuzlu Liderindən aslıdı.BElə nüfuzlu Lider İlham Əliyevdi.
53.
Elnur Salmanov | 30/01/2010 at 00:56
threesomelere bax inek apteke baxan kimi nece baxillarsa!!!
54.
faik | 30/01/2010 at 10:34
Mene ele gelir ki, bu günkü hakimiyyet xalqin düsünce seviyyesine göre doqrudur.Eqer Ilham Eliyev Avropada ,Almaniya , ve ya Fransaya Prizident teyin olunsa xalq onu qebul etmez..xalqin intelektual seviyyesinin yüksek olmasi cox önemlidir..
55.
Zaur Bayramlı | 30/01/2010 at 20:21
Ali Akbar bey, siz heç de Zamin Hacıdan daha az istedadlı qelem sahibi deyilsiniz:) Tebrik edirem!
56.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:21
Nazerbəy o vaxt Elçibəy hakimiyyəti vaxtı Özbaşınalıinq edənlər bilirsən kimlər idıi Heydər əliyevın tapşırıqı ilə oturub duranlar Ali Akbər SƏMİMİ deyirəm bunlar o qədər savadsızdı ki,sizin dediyinizi başa düşmüllər
57.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:22
Nazarbəy O vaxt özbaşnalıq edənlər Heydər Əliyevin tapşırıqını yerinə yetirənlər idi.gəncsən ola bilsin eşitdiklərini danışırsan amma Azərbaycanı sevən heç bir kəs Heydər Əliyevləri müdafiə etməz.mən inanıram ki. səndə Azərbaycanı sevirsən amma iradəli ol bu haqda heç kimin təsiri alta olmadan düşün
58.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:25
Azərbaycan Müxalifəti,həqiqətən bugünkü siyasəti,gücü və ağlı ilə hal hazırdakı İqtidara rəqib deyil.Bu o demək deyil ki,bu cümləm İqtidarı qaldırdı qoydu dağın başına=) əslinə qalsa İqtidar da sən deyən o qədər mübarizə aparmır kiminləsə,nə varsa hamısı onun əlindədi.Heydər Əliyev güclü siyasətçi idi.Bu an onun o dönəmki mövqeyi,tutduğu vəzifə və gördüyü işlər mənə maraqlı deyil.Çünki tərifləsəm də kimlərsə deyəcək bax bu da onun *səhvləri*..Elçibəy isə çoxlarının fikrini tuta bilən,amma daha zəif siyasətçi idi.Hər halda Heydər Əliyev ilə müqayisə oluna bilməz.Hər halda Zaur bəyin bugünkü iqtidarla bağlı fikirlərə mən də qoşuluram.İqtidar bugün heç nə amma heç nə edə bilmir,çoox təəssüf..Mən YAPçı vəya Müxalifətçi deyiləm=) sadəcə Azərbaycançıyam..(mete)
59.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:32
Mən nə müxalifətçiyəm nə İqtidar deyənlərə soruram kimdən yanasız?Azərbaycanda bu gün bitərəf qalmaq İqtidarı dəstəkləməkdən də pisdi gəlin müxalifətdə birləşək mübarizə aparaq sivil mübarizə
60.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:32
İsa Qəmbər+Lalə Şövkət+Pənah Hüseyn+Əli Kərimli – bu insanlar Azərbaycanın başına gətiriləcək kvartet deyil məncə=) Zaur bəyin 3 düha ilə bağlı dediyi fikirlər yanlış deyil Nezerbey bey.Amma Heydər Əliyevi də danmaq olmur.İstər agent,istər general olsun..hərhalda 20.əsrə onun gözləri ilə baxdıq.Qaldı ki,Rəsulzadəyə..Vallah o sadəcə bir dahi idi=) (mete)
61.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:32
İstəyir on nəfər olsunlar,bir qəpiyə də dəymir heç birinin ağlı..
62.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:33
Sexavət gardaşım=) bugünün müxalifətiı dünənin Rəsulzadəsinə,Elçibəyinə xəyanət etmiş müxalifətdir..axı niyə anlamırsınız?? İsa Qəmbərin əlinə çomaq lazımdı=) əgər o prezident olsa,fəxr edə bilər ki,ən çox qoyun ondadır=) (mete)
63.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:34
Siz İsa Qəmbəri yaxşı tanımırsız İsa Qəmbər çox savadlı vətənini sevən satılmamış xalqını sizi də mənidə sevən biridi o insan siyasi cəhətdən çox bişmiş siyasətçidi gəlin biraz emosiyaları kənara qoyaq birdəki xalqı qoyun yerinə qoymaq haqqını sizə kim verdi
64.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:34
Yaxşı siz kimi prezident görməy istəyirsiz?
65.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:35
Bax gardaşım.İsa Qəmbər və bugünün iqtidarı arasında seçim edəsi olsaydım inan ki,bu günün iqtidarını seçməzdim! Amma bu o anlama gəlmir ki,İsa müəllim lider olmağa layiqdir..O sadəcə müxalifət ola ola öz gücünü hissetdirə bilimir millətə.Millət həqiqətən onu seçməz mənim zənnimcə=) hərhalda özümüzü öldürməyək,müharibə bitənə kimi prezidentimiz dəyişilməz olaraq qalacaq yəqin ki.Əgər qəlbinizə toxundumsa üzürlü hesab edin Sexavət gardaşım=) Gəlin Azərbaycançı olaq=)
66.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:35
Bu gün mən kimi seçim sizcə,İsa Qəmbəri mi??
67.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:36
Azərbaycançı olmaqın yolunu mən belə görürəm İsa Qəmbər və onun partiyasına xidmət edib hakimiyyətə gətirmək əyər biz bir xalq olaraq birini hakimiyyətə gətirə bilsək onu hakimiyyətdən salada bilərik Azərbaycanda dəyişiklik olmasa siz biz bunun acısını çox çəkəcəyik dəyişiklik olan yerdə inkişaf olar İsa Qəmbəri sevməyə bilərsən bəs kimi lider olaraq görürsən
68.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:37
Hərhalda İsa Qəmbəri görmürəm=)
69.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:37
Profil rəsminizdə Rəsulzadənin şəklini görmək məni sevindirir,amma onu İsa Qəmbər ilə əvəz etməyin..bəlkə bişib o adam,amma rəsmi profillərdə olacaq qədər yox..
70.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:39
Rəsulzadəni sevən biri Rəsulzadənın yaraddıqı partiyanın liderinə Rəsulzadəni sevən birinə bu qədər kinli yanaşmaz ikincisi Rəsulzadənin bir abidəsini ucaltmayan bu hakimiyyətlə bir yerdə olmaq deməkdi Osa Qəmbəri şərləmək. İsa Qəmbər sevməyə bilərsən amma bir insana qiymət vermək üçün ən azından həmin insan qədər təcrübən və bacarıqın, savadın vətən sevgin olmalıdı ki,o insana qiymət verəsən
71.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:40
İsa Qəmbər olsun o zaman liderimiz:)
72.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:40
Səmimi qəbul etdinsə təşəkkür edirəm. Yaşasın Demakratik firavan Azərbaycan
73.
Mete Hikmet Qasımzade | 30/01/2010 at 20:41
Ehh.. Börteçinə uluyur..
74.
Sexavet Soltanli | 30/01/2010 at 20:41
deməli vətən dardadı
75.
Sirac Alekberov | 30/01/2010 at 20:43
bunlar bir is goren deyiller ancaq danismagi bilirler oda herden
76.
Orxan Kerimov | 30/01/2010 at 20:44
Is görmekcun gerek,Avropa ve dunya emelde muxalifti desteklesin..ve ölke daxili azad söz demeye imkan verilsin
77.
Emin Ferhad | 30/01/2010 at 20:46
bunalr dan 2-si artiq SatIlB
78.
Orxan Kerimov | 31/01/2010 at 15:38
Emin muellim men de en azindn bunu sizn kimi bilirem.ancag bu yene de etiraz elameti olarag gebul edilmeli.ve Muxalifetin posta geleceyindn sora hazirki cunta rejimin Avropaya onun geder könullu olarag verecek nefti yoxdu..ve bu da melumdur ki eger muxalif rejim gelse ölke deyerlerine ve duzgunluyun teraftari olacag.cunku muxalifet her seckide bu xalga söz verir.Avropaya ise özleri kimi azada rejimli Turkiyedn sonra 2nci bir rejim lazim diyl..Eslinde Avropa cekinir.muselman ölkelerin azad demokratik olmasina.mesele sadedi
79.
Aygun Samedova | 01/02/2010 at 01:06
“Nezerbey Haciaqayev — Heydər Əliyev ikinci dəfə Azərbaycana nəfəs verdi.Bir cümlə kifayətdir ki onun Rəsulzadədən və Elcibəydən üstün lider olduğunu göstərmək ücün” “““““““““ o cümlə yazılıb burda?
İlahi, gopun dərəcəsinə bax sən!!!
80.
Fexreddin Hacibeyli | 01/02/2010 at 01:10
Nezerbey Haciaqayev, lutfen deyin siz SABUNUN qelibini neceye alirsiniz ve hansi novden?
81.
Aygun Samedova | 01/02/2010 at 01:11
82.
Ebulfez Qurbanli | 01/02/2010 at 05:20
Elnur bey,yaziya göre teshekkur edirem. Meqalinizde bir meqamla razi olmadigimi bildirmek isteyirem. Cemiyyetdeki ümidsizlik, partiyalardaki qopmalar,zeiflemeleri muxalifetin boykot etmesi ile izah edirsiniz.Bununla qismen razilashsam da,isteyirem xatirlayasiniz ki,AXCP-nin ofisi elinden alinana qeder onlarla aksiya kecirmishdik.Partiyanin ve Azadliq blokunun ölkemize aid olan en muxtelif meselelerle bagli 10-larla konfranslari kecirilmishdi.2006-ci ilin sonunda xeyli cebhecinin hebsi hesabina zorla qerargah elimizden alindi.Bir muddet ADP-nin ofisinde fealiyyet gösterdikden sonra oradan da cixmaq mecburiyyetinde qaldiq.Mehz bundan sonra zeiflemele bashladi,operativ idarecilik mumkun olmadi,cemiyyete mesaj vermek ve herekete getirmek imkanlarimiz mehdudlashdi. Bununla paralel iqtidar da hucumlarini davam etdirdi.Qenimet bey hebs olundu,iradece ve eqidece butov olmayanlar ele alindi.Liberal partiya da ofisini terk etmek zorunda qaldi.ADP kimi partiya loyallashdirildi.Bele bir sheraitde boykot en optimal yol kimi qebul olundu.Hec olmasa,I.Eiyevin demokratiyani imitasiya maskasi cirildi bunun sayesinde.Muxalifetin birliyi ile bagli bizim movqemiz Azadliq+Musavatdir.Ele sizin kecirdiyiniz sorguda Lale xanim 2-ci yeri bölushmushdu.Biz bu elektorati niye itirmeliyik?Yaxud Lale xanimin mandatdan imtinasini,26 noyabrda meydanda menden cemi bir addim o terefe polisin basqisi altinda yixilmasini niye unutmaliyiq?
83.
Elchin Pashaev | 05/02/2010 at 19:32
Niye imkan vermirsiniz Nezerbey (Allah bed nezerden qorusun!) bu gun ekranlardan muxalifeti soymekle, yaxin tarixi saxtalaşdirmaqla, ləyaqətli insanlara şər atmaqla “şərəflənən insanlara” göstərsin ki, onların da alternativi var. Belke iqtidar yap fermasının sahibləri onun bu “keyfiyyətlərini” gordülər! İmkan verin danışsın!
84.
Timur Mehdi | 05/02/2010 at 19:35
bu beyinler cürümüş kardeş bunlarda gelse azerbaycan aynı kalcak en iysi biraz gencler olmalı korkak olmamaları ozaman azerbaycanda demokratiya olur halkıo ezdiler yok etiler hepsi dolar peşinde isiyan etmek lazım ya 100 müzü binimizi öldürsünler 8 miliyonu ki öldüremezler isyan yapmak lazım ustam be
85.
Anar Ibrahimov | 05/02/2010 at 19:36
Timur bey, Azerbeycanda demokrasi olacak, sedece biraz zamana ihtiyacımız var, en az bir kuşağın deyişmesi şarttır. Halka gelince, cahil halki ezmek fevkalade kolaydır, Türkiyeli olarak bunu bizden daha da iyi bilmeniz gerekiyor. Ayrıca, dolar peşinde olmaları doğru tespittir, bu da ahlaki değerlerin sıfır derecesinde olmasının bariz tezahurudur (materyalizmin, kapitalizmin yetişmiş meyvesidir). Azerbeycan da bir kişinin bile burnunun kanamasını istemem, çünkü insan oğlu yer yüzündeki her şeyden 100 binlerce kadar daha değerlidir (kötüsü bile). İsyanla da, devrimlerle de bir yere varılmaz, bunun çok örneği var (Rus İnkilabı, en son Ukrayna, Gurcistanda ki devrimler ve sair – hep sorun üstüne sorun getirdi). 1908 de inkilab yaptınız da parmağınız bala mı battı Türkiye de. Osmanlı döneminde gene adınız-sanınız vardı, dünyaya hükm ediyordunuz, her kes size saygı duyuyordu, her kes sizin hoşgörünüzden bahs ediyordu. Ya şimdi, 70 yıldır ordudusuyla-siviliyle, sağcısıyla-solcusuyla, türküyle-kürdüyle biri-birinizi didip duruyorsunuz. Sonuç ne: Batı Avrupa 2 Dünya Harbiyle dağıldı kalkındı, siz hala onlardan en az çeyrek asır geridesiniz.
86.
FERID MEHRELIZADE | 06/02/2010 at 16:28
burdaki yazıları oxuyanda bəzilərinə gülməyim gəldi çünki apsurt fikirlədi mənim 15 yaşım var amma ora yazanların coxundan savadlıyam bizim liderleromoz RƏSULZADƏ VA ELÇİBƏYDİ İNDİKİ HAKİMİYƏTƏ GƏLDİKDƏDƏ HƏR SEY GOZ QABAGİNDA SEHİR QANİ YERDE TORPAGİMİZ ERMENİDE MEN NİYE ATA BABA TORPAGİM QARABAGİI GÖRMƏMƏLİYƏM,
87.
Teymur Kerimov | 12/02/2010 at 19:37
men bele dusunurem ki acizler soyus soyur ya da kimese ser atir isa qember kimi layeqetli insan a bele demek ele layeqetsizlikdi yasasin azadliq red olsun diktatura
88.
Milli Məclis | 16/02/2010 at 09:28
Sizin fikrinizcə müxalifət parlament seçkilərində birləşə biləcəkmi?
89.
Safaroff Elmar | 16/02/2010 at 09:29
yox
90.
Ozal Mohtabarli | 16/02/2010 at 09:30
xeyr. abstrakt seyler nece birlese biler?
91.
Ramin Türksoy | 16/02/2010 at 09:31
ne vaxt birlesib ki parlament seckilerindede birlessin,bizim muxalifet mence suqut edim
92.
Xalide Memmedova | 03/04/2010 at 12:50
Salam Elnur duzdu guc 1 olsa dag oynadar yerinden amma bizde bu mumkun deyil men wexsen inanmiram tepe bele oynada bilmezler
93.
Ilhame Muradxanli | 03/04/2010 at 12:51
Burada hikmət nədir ki?
94.
Camilla Ali | 03/04/2010 at 12:51
Muxalifet var ki, bir birlessinler:) Muxalifet rehmetlik ELCIBEYLE qurtardi………
95.
Vusal Aliyev | 03/04/2010 at 12:53
halaldir sene brat!!!!!!!!!!!
96.
Xalid Qarayev | 03/04/2010 at 12:53
Muxalifet yoxdu, sen var ol.
97.
Ayxan Turk Nagiyev | 03/04/2010 at 12:54
qaqas,,,, muxalifet hec milli meslelerde birlesmir,, qaldi ki seckilerde birlessinler,, muxalifet bosdurrr,,, heyf))))
98.
Eldaniz Heybatov | 03/04/2010 at 12:55
Azerbaycanda muxalifet yoxdur…ozlerini muxalifet lideri adlandiranlar ise bawa duwmelidirler ki, artiq sizlerin zamani bitdi.
99.
Cavid Camali | 03/04/2010 at 12:56
2003 den bu yana mence daha muxalifet yoxdu))))
100.
Timur Zeynal | 03/04/2010 at 12:57
Muxalifet partiyalarinin liderleri deyishmelidirler, hemde tecili ! Hamisi satilib onlarin ! Onlarla olsag hemishe bele passiv, parcalanmish olacayig !
101.
Ayxan Turk Nagiyev | 03/04/2010 at 12:58
fikirlesin de,, bu isa qember hec bir dovlet isinde islemir 1992 ci ilden beri,, bu bu qeder pulu hardan tapir? kimin maliyelesdirdiyini her halda yaxsi bilirik,,,, menimm burnuma qerb iysi gelir))))
102.
Qedim Soltan | 03/04/2010 at 12:59
Sizin kimi gəncliyin müxalifəti zəif ola bilər. cünkü siz yoxsunuz .Nagiyev hakimiyyətdə 18 ildir YAP-dir kişiliyin catir onlara qarşi fikrini bildir qorxdun ? Qorxma müxalifə səni müdafiə edər
103.
Eldaniz Heybatov | 03/04/2010 at 12:59
Bele muxalifeti olan milletin de bele gencliyi olar!
104.
Ebulfez Qurbanli | 03/04/2010 at 13:01
Muxalifetin yoxlugunu iddia edenler komformistlerdir.Onlarin sehifesine baxin,hakimiyyet bir yana,sehiflerinde hec jek-i bele ittiham ede bilmirler.Bunlarin cesaret dozasi muxalifti ve milleti tenqid etmek miqdarindadir.
105.
Fuad Memmedli | 03/04/2010 at 13:01
Sizce Yeni fikirleshirsiz ki,yeni muxalifet azerbaycanda yarana biler?meyer bilmirsiz ki onu da Eliyevler yaradacaq.genclik gucunu gosterse onda nese deyishe biler.yoxsa 3_4 manata eqidesini deyishenlerle nese gozlemek sadece sadolovlukdur.
106.
Ertan Arslantürk | 03/04/2010 at 13:02
Ben buradaki imayı anlayamadım.
107.
Ferhad Maqerramov | 03/04/2010 at 13:03
artiq tapshiriq alanlar pozublar birliyi
108.
Vuqar Veliyev | 03/04/2010 at 13:04
Elnur bey anlamiram rauf arifoglun niye bu siraya qatmisan?Axi bu adamin kimliyi bellidir.
109.
Ex Secrete | 03/04/2010 at 13:05
Muxalifet— sadece bos bosuan ve dverir.Besdirin artiq zamaninda verdik oz yerimzi muxalifete ne oldu????her sey goz qabagindadir,,tekrara ise ehtiyac yoxdur.men Eliyevler siyasetini beyenirem ve deyirem yaxsiki onlar var!!!!!!!!1
110.
Anar Elekberli | 03/04/2010 at 13:06
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/04/01/AR2010040103257.html
111.
Ayxan Turk Nagiyev | 03/04/2010 at 13:06
hami bilir Azerbaycanda muxalifetin olmadigini…. butun muxalifetlerin de kime islediyi melumdur,,,, bizde muxalifet 4 il yatir,, prezident seckisne 1 ay qalmis oyanib ozlerini muxalifet his edirler,, Allaha sukur kor deyilik,, herseyi goruruk,, bizde bu olkede yasayiriq,,,gozle gorulen kend terif istemez)))))
112.
emajidli | 03/04/2010 at 13:33
Xalidə ümidsiz olmaz lazım deyil.
Camilla, Elçibəy bu millətin atası idi. Elçibəyə edilən nankorluğun əhvi mümkün deyil.
Ayxan
Bir ölkədə əgər müxalifət zəifdirsə deməli o ölkədə diktatura hökm sürür. Bunun başqa bir adı yoxdur.
Aztv-dən, Lider tv-də deyilən ifadələrə inanmaq ya sadəlövhlükdü ya da axmaqlıq.
Əli Kərimli də, İsa Qəmbərin də həyat şəraiti orta azərbaycanlının həyat şəraitindən yuxarı deyil.
Qaldıqları ev də villa deyil. Heç biri milyonçu deyil.
Tanımadığımız insan haqqında fikir yürütmək yanlışdır.
Timur satqın ifadəsi çox ağır ifadədi. Müxalifəti bölən də parçalayan da ofisini əlindən alan da hazırkı diktatura rejimidir.
Vuqar bu şəkil 2005-ci ilə aiddi, Rauf Arifoğlunun şəkli o vaxtdan qalıb:)
Sonda
Müxalifət də tənqid edilməlidir. Müxalifətin liderləri də səhv edə bilər.
Ancaq, ana müxalifət partiyalarının liderlərinin (Əli Kərimli və İsa Qəmbər) səmimiyyətinə inanıram.
Müxalifət özünü yeniləməlidir və gördüyüm qədəriylə bu proses artıq başlayıb.
Müxalifətə edilən təyziqlərin mində birinə hazır deyilsiniz. Müxalifət liderlərinə silahdaşları xəyanət edib, hakimiyyət bəzən onları arxadan vurub, çirkin iftiralar atıb.
Buna baxmayaraq ayaqdadılar və o qədər çətinliyə baxmayaraq öz mübarizələrini aparırlar.
Həyatınızda sadəcə bir gün bu hakimiyyəti tənqid edin əgər cəsarətiniz çatırsa
O zaman anlayacaqsınız bu işi hər gün görən müxalifətin halını..
Əgər zərrə qədər qürurunuz varsa üstünüzə qışqıran polisə, işdəki rəisinizə etiraz edin.
Zərrə qədər cəsarətiniz varsa
75 manat pensiyaya etiraz edin.
küçələrdə sahibsiz qalan yetim uşaqların vəziyyətinə
ölkə polisinin təcavüz etdiyi şəhid xanımının vəziyyətinə
rüşvətə
ədalətsizliyə
hər gün sizi adam yerinə qoymayanlara
minlərlə digər özbaşınalıqlara etiraz edin..
özünüzü o yetimlərin, kimsəsizlərin, zorlanmışların yerinə qoyun…
və etiraz edin..
Əgər azacıq cəsarətiniz, mənliyiniz, qürurunuz, şərəfiniz və ən əsası insanlığınız varsa
qürur, şərəf insana məxsus bir xüsusiyyətdir..
Qüruru və şərəfi olmayanın heyvandan fərqi yoxdur…
113.
Ayxan Turk Nagiyev | 03/04/2010 at 20:45
elnur hardasa haqlisan,, amma yeqin ferqinde deyilsen ki,, muxalifet bosdur,,, bizim olkede muxalifete de inanmiram,, muxalifetin qeyreti, serefi olsa hec olmasa milli meslelerde hokumete qarsi cixmasin….
kecenlerde qezetde oxudum ki,, deyibler ki,, azerbaycan bu orduyla hec serhed xettini de kecebilmez, qaldi ki,, qarabagi ala,, sizce bu serefsizlik deyil de, nedir???
eger muxalifet ermeni kimi dusnurse bele muxalifetin mennn.
ilham eliyevi ermeni adlandiri muxalifet…. sizce bu nederecede dogrudur,, ozum gozumun sahidiyem ki, muxalifet prezidentin arvadina, qizina soyur,, ogluna lag edir,,, bu ne derece de dogrudur???
budur muxalifet???
deyek ki, isa qember…. Resulzadenin adini batirmaqdan basqa bir is gormur,,, tanis bir usaq ondan xahis edib ki, komek elesin resulzadeye aid dergi cixartsin, amma o, baxariq dedi ve o gun bu gun xeber yox… pulu yoxdur deyirsiniz isa nin? yoxdursa bes cangudeni zadi nece dolandiri,, ona canguden lazimdir mi?neyseee,, bele meslelere en yaxsisi biteref qalmaq lazimdir amma yene de adam dayanabilmir,,,
sonda elnur qardas, sen narahat olma bizim xalqda kifayet qeder qeyretli adamlar var, sadece qorxurlar,,, neden qorxduqlari sie bellidir)))))
114.
Niyameddin Orduxanov | 03/04/2010 at 20:47
Elnur Maidli, sizin fikrinzle bolushurem , beli bunlarin merhum Elcibeye hec bir adiyati olmayib ve eksine ona qashi butun resurslari ile mubarize apariblar!!! ve men bunun kecmish metbuat ve AXCP GK-nin sobe mudiri kimi canli shahidiyem. Kecen ay tedbirlerin birinde Isa Qemberin ozune de dedim ki, sizin Elcibeye hec bir vaxt aidiyatiniz olmayib!!! Elman Tirkoglu bunlarin hamisindan daha yaxin olub Ebulfez Elcibeye!!! Allah sene rehmet elesin, Bey.
115.
emajidli | 03/04/2010 at 20:49
Ayxan
Azərbaycan ordusunda kifayət qədər ciddi problemlər var.
Niyə axı biz özümüzü aldatmalıyıq?
Ordu başdan ayağa rüşvətə bürünüb. Dedovşinadan boğaza yığılıb insanlar…
Bir varlı uşağını görə bilməzsən getsin Goranboyda sərhəd zonasında hərbi xidmətini keçsin..
Mən insanlar görmüşəm əsgərliyə getməyib, Bakıda avaralananlar..
Sənin heç yaxın bir qohumun, dostun. tanışın əsgərliyə diri gedib ölü qayıdıbmı?
Mənim bir qohumum 17 yaşlı uşaq əsgərliyinin 6-cı ayında keçən il ciyərlərinə su yığıldığına görə vəfat etdi.
Nə dövlət təzminat ödədi, nə başsağlığı dilədi.. Gözləri puldan başqa bir şey görmür..
Atəşkəs rejimində 1993-dən bu yana minlərlə əsgər dünyasını dəyişib.
Kimisi sərhəd zonasında qulluq edərkən düşmən gülləsinə tuş gələn kasıb uşaqları
Kimisi də döyülərək öldürülənlər, xəstəlikdən ölənlər..
Mənə yalançı vətənpərvərlik lazım deyil..
Videoları izlə
Keçmiş mədəniyyət naziri, hazırda Rusiyada səfir olan Polad Bülbüloğlu və digər dövlət adamlarının Qarabağa gedib Qondarma Respublikanın prezidentiylə görüşüb və bayrağının önündə şəkil çəkdirirlərsə bunun adı nədir?
Prezidentin bu hadisələrdən xəbəri yoxmuydu, əlbbəttəki varıydı..
Razıyam ki, bəziləri prezidentin ailəsini təhqir edir – bu əxlaqsızlıqdı.
Prezidentin fəaliyyəti kəskin şəkildə tənqid oluna bilər, lakin özünü və ailəsini təhqir etmək heç nəyə haqq qazandırmır.
İsa Qəmbərin yaşadığı evi, şəraiti görsən bu cür fikirlər səsləndirməyəcəyinə əminəm.
Müxalifət liderlərinin cangüdənlərinin çoxu öz qohumlarıdı və könüllülük prinsipiylə işləyir əksəriyyəti..
Qeyrətli adam qorxmur..
Çünki qorxmaq qeyrətsizlik əlamətidir..
116.
Intigam Memmedov | 03/04/2010 at 20:51
Orta Tebeqenin liderleri hakimiyyete qarshi mubarizelerinde rejime qarshi birleshib bir deyishiklik ede bilmeyiblerse, gorek genclerimiz bundan sonra bunu etmeye bacaracaqlarmi ? Men shexsen genclerimizin arxasindayam. Elecede Musavat partiyasinin siravi uzvu kimi hamiliqla mubarizeni genishlendirmek ucun sizlerle yan yana vurushuram ve bundan sonrada her hansi curese vurushmaga haziram.
Birde Elnur Majidli genc mubarizcimizden xahish edirem ki,ikinci defe yazdigim fikirlere hormet qoyub, yazimi silmesin.
117.
emajidli | 03/04/2010 at 20:52
İntiqam bəy mən sizin yazınızı silməmişəm.
118.
Intigam Memmedov | 03/04/2010 at 20:53
Ola bilsin, seytanlar gelib silib, ve yaxutda avtomatik siline bilermi ?
119.
emajidli | 03/04/2010 at 20:54
İntiqam bəy
hansı şəklin və yaxud yazının altına yazmışdınız?
Ola bilsin şərh getməyib.
Ümumiyyətlə şərhlərin silinməsini etik saymıram.
120.
Timur Zeynal | 03/04/2010 at 20:55
Elnur bey sizin fikirlerinizle razyam , amma muxalifet liderlerine sessiz gala bilmirem passivliklerine esebleshirem. Neceki özleri yatib bizleride yatirdirlar. Ayxan qardashimizsa yagin orduda olmuyub , edenden sonra o , fikir söyleyenlere hag verer. Men orduda insan grmüshem ki brmagi eyridi tetik yerine girmir ,gardashida Shehid olub , amma getiribler o yazigi gulluga. Bir ordunun ki sefer ebiyev kimi bashcisi varsa, o bashci öz dilinde danisha bilmirse, galanini ne deyim.
121.
Ayxan Turk Nagiyev | 03/04/2010 at 20:57
elnur,,,, beli ordumuzda rusvet de var ve,s de var,,, yaxsi,, hec esitmiiniz mi ermenistanda ordunu pislesinler, qafqazda en zeif ordu onlradadir amma ozlerini en guclu dovlet kimi qeleme verirler,,, duzdur,, ermenilerde vetenperverlik bizden yuksek seviysdedir ancq hec bir azerbaycan turku en qururverici insanlari olan esgerlerini rusvetxorlugunu bele dunya seviyesine qaldirmaga haqqi yoxdur…bu bizim daxili meslemizdir… psixolojik olarq dusunun,, eger qonsu dovlet daha guiclu gorsenirse o zaman diger dovletde ister istemez qorxu yaranacaq,, neye gore ermeni digalari bizden qorxmamalidir? neye gore bizler onlardan qorxmaliyiq,,, qisacasi demek istediyim ordu dovletin var olmasi ucun yegane sebeb, ve hemcinin her bir dovletin en zeif noqtesidir,,,
timur menim ozumun qolumda problemim var ancaq men herbi qulluq edecem, niye de etmeyim,, erazi butovluyum ucun cepgoz de olsam gederem,,neyse bu herkesin oz problemi, vicdanidir…
guya muxalifetcilerden latin elifbasiyla yaza bilen coxdur ki? klassik xalq cebhesinin muavini mi yoxsa ne latinca yaza bilmir qarabagdan danisir)))
122.
emajidli | 03/04/2010 at 20:58
Ayxan
Ermənistanın resursları bizdən azdır.
Digər tərəfdən Ermənistan müxalifəti də erməni ordusundakı vəziyyəti tənqid edir.
İnternetdə kifayət qədər bu barədə material var.
Rusiya milyard dollarlıq hərbi sursat verir Ermənistana havayı, bizim iqtidar isə gedir Rusiya ilə qaz müqaviləsi bağlayır.
Əgər bizim ordumuzda problem varsa qoy müzakirə edək dünya bilir bilsin, təki ordudakı vəziyyət düzəlsin.
O bilməsin bu bilməsin… Hara qədər?
Eyni vəziyyətlərlə sən qarşılaşsan bunu deməyəcəksən.
Qoy bütün dünya bilsin, ancaq biz bilək ki, ordumuz düzəlir.
Gizlətməklə problem həllini tapmır, əksinə ictimai nəzarət olmadıqca biabırçılıq daha da böyüyür.
Bax qərb mediasına, Fransa, Almaniya, Amerika və s. dünyanın super dövlətləridi.
Onların da ordusunda neqativ hallar baş verir, ancaq bunu müzakirə etməkdən, tənqid etməkdən çəkinmirlər dünyanın gözü qarşısında…
Youtube-da amerikan ordusuyla bağlı yüzlərlə video var.
Sadəcə dürüst olmaq lazımdı əgər biz problemin həllini istəyiriksə.
Türk ordusuna bax – mən Türkiyədə oxumuşam 4 il
Bir gənc əsgər gedəndə bayram havası olur.
Şəhid olanda türk bayrağına bürünür, xüsusi mərasim keçirilir.
Əsgərinə dəyər verməyən ordu əsla zəfər əldə edə bilməz.
Keçən il, bu ilin başında öz komandirlərini öldürən əsgərlərə nə deməli?
Dinc şəraitdə əsgərlər ölür, bu biabırçılıqdı..
Bu gün də dörd əsgər ölüb, onların ailəsinin vəziyyətini təxmin edə bilirsənmi?
Bu yazını oxu
http://emajidli.wordpress.com/2010/02/02/ordu/
123.
Ayxan Turk Nagiyev | 03/04/2010 at 20:59
qaqas,,, men bilirem cox bosluq var,, ama biz muharibe seraitinde yasayiriq axi,, amerika is yox,,, bizim 1 milyon qacqinimiz var,, ermenistanda ise 2 milyon ehali..
hee men de heyranam turkiye turklerinin sehid mrasimlerine,, bizde hele sehidlik zirvesi formalasmayib,, aqncaq bezi savadsiz mollaraimiz imam huseynin olumu gun u ozlerini cirib, dagidib … Devamını Görtokurler,, meger bizim sehidlerimiz imam huseyinden eksikdir?/
qaqas men demirem bosluq yoxdur,, sadece biz muharibe seraitindeyik,, ordu qonusunda hessas olmaliyiq,, neyse qaqas deyesen meni sehv basa dusdun,, men de herseyi gorurem,, neyse qisacasi bu olkede muxalifete menim simpatiyam yoxdur)))
124.
emajidli | 03/04/2010 at 21:01
“Müharibə şəraitində yaşamaq” termini bu xalqı yatızdırmaq üçün söylənən laylanın bir misrasıdır.
Müharibə şəraitində yaşayan heç bir ölkənin prezidentinin, nazirlərinin milyardları yoxdur.
Dubayda uşağına villalar almır.
Moldovadan, Ukraynadan, Braziliyadan bir gecəlik qızlar, porno ulduzları gətirtmir.
Azərbaycanda hər şey monopoliya altındadı – insanlar belə..
Bu hakimiyyət xalqı avam yerinə qoyub, məzələnir..
Ayxan mən bilirəm ki, sən də reallıqları ən az mənim qədər görürsən və bilirsən.
Azərbaycanın gələcəyi bizik. Azərbaycan da bizimdir..
Pessimist olmaq lazım deyil, mübariz olmaq lazımdı..
125.
Ayxan Turk Nagiyev | 03/04/2010 at 21:01
beli qaqas,, men herseyi bilmesem de cox seyi bilirem,,, amma susmaq mecburiyyetindeyem,, cunki telebeyem,, bir memurcugun rektora alo dmeesi besdir ki universiteteden xaric olum,, basa dusdun her halada ne demek istediyimi,, neyse bey sizin kimi dobra,, aciq soz insanla tanisdigima sadam)))
126.
Intigam Memmedov | 03/04/2010 at 21:02
Mende bele dushunurem ki, sherlerin silinmesi normal hal deyil, elbetde antietik hereketdir. size inaniram, amma malesef bele olmushdu. Ne ise.
127.
Timur Zeynal | 04/04/2010 at 14:19
Yaz Elnur gardash, sänä quzu käsim, yaz. Sänä Halal olsun ! Senin yazilarinin coxusunu oxumusham , bäyänmädiyim olmayib, indiyä kimin. ALLAH sänädä qäläminädä qüvvät versin !
128.
emajidli | 04/04/2010 at 14:22
Ayxan və Timur
Hər ikinizə təşəkkür edirəm.
129.
Teymur Qazi | 04/04/2010 at 16:32
Azərbaycanda müxalifət olmasaydi,nədən İ.Əliyev mitinq keçirməyə icazə vermir,elektron KİV lər tam hökumətin inhisarindadir.Müxalifət harada özünü göstərməlidir?? Siz İ.Əliyevi tənqid etməkdən ki,minlərlə insanin siyasi fəaliyyətini məhdudlaşdirir,boşuna müxalifəti tənqid edirsiniz.Yoxsa gücünüz ancaq müxalifətə çatir??
AXCP sədri Əli Kərimlinin Vaşinqton Post qəzetində məqaləsi çap olunur, siz deyirsiniz ki,müxalifət yoxdur.Əgər iqtidarin bacariği varsa, qoy elə mötəbər qəzetdə İ.Əliyevin Məqaləsini dərc etdirsinlər.
Niyaməddin Bəy,siz nə vaxt AXCP Gənclər komitəsində şöbə müdiri olmusunuz ??? Əli Kərimli sizin kimi səbatsizi heç AXCP də qapiçi qoymazdi.Oqtay Gülaliyevi anarxist hərəkətlərinə görə vəzifədən çixarmadimi ?? Onu geri qaytara bildilərmi ??
130.
Timur Zeynal | 04/04/2010 at 22:34
Teymur qardash , men saniramki tengid olunmalidirlar, cünki cox passivdiler. Xatirlayin 2003 qeder olan ehval ruhiyeni. Sanki qorxurlar nedense, yoxsada ki…. Siz deyirsizki qorxur camaat nedense , qardashlar siravi insan qorxa biler, onlar ise Liderdi qorxacaq yeri olmamalidir, tam tersine biz qorxuruqsa bizim canimizdan qorxunu onlar cixartmlidirlar (neceki Rehmetlik Beyimiz o zamanlar cixartmishdi). Ona görede ele onlar liderdir. KIV-de imkan vermirler , buyursunlar internetde elesinler, bundan gözel vasite? Bir baxin görek 2003-den bu terefe bir cagirish eliyibler, bir miting istekleri olub ? Yox , oturub bu sherefsiz iqtidarin eledikleri alcaq emellerini sakitce izleyir , bizede izledirler. Birde bu degige müxalifein icinde geden parcalanmalari eshidirem , dahada esebleshirem. Ne vaxt ki, muxalifet güclense , hemen bir caxnashma düshür aralarinda. Niye? Neyi bölüshe bilmirik? Kim salir bu caxnashmalari? Bu yaxinda iqtidarin agentlerini axtarirdilar . Agent olub , var ve olacaq onsuz mümkün deyil ! Bunlari , üze cixartmag , axtarmaq bosh sheydi . Bunu hami bilir. Birdeki 2003 hadiselerindede onlarin günahi oldu ki , cox adam qorxdu o, zamandan sonra, cekilib oturdu evinde. O zaman o qeder insan cixmishdi meydana , bir nefer cixib o kütleni agilli idare etmedi, iqbal agazade dartdi o qeder milleti Azadliq meydanina . Sonrada qacib cixdi yuxariya sanki artiq hakimiyyeti ele kecirib. Milleti o Azadliq meydanina dartan ele iqtidarin tapshirigiyla , eledi ki, orda qirdilar haminida. Niye susurlar her zaman onlar? Herden cixib bir sert cixish edirler ki , bizde variq. O eledikleri sert cixishlarda deyirlerki , iqtidar haqsizdi , kimler ise öldürür, kimlerise dustaq edir, kimleri ise döyür, kimleri ise ölkeden qovur. Ay qardash onlarin hamisini , bu deqiqe balaca ushaqdanda sorushsan bilir Azerbaycanda. Eger bizim ve özlerinin Azadligini isteyirlerse ish görmelidirler , hec olmasa hereket elemelidirler, bosh durmamalidirlar !
131.
Sakit Allahverdi | 10/04/2010 at 07:54
Allah Rsulzadeye,Heyder Aliyeva, Elcibeye rahmat elesin!!!Milletimizin bedbehtciliyi budur ki, onlarin hec biri lider olamadilar!!!Ucunden biri LIDER olsaydi millet ve dovlet bu gunki sorunlari yasamazdi.Muhalifetde parti deil, millet lideri olsaydi, bu gunki hakimiyyet igtidar olamazdi!!!Faktlara goz yummayin, Yanlis yazilan ve gurulan tarihden duzgun,dogru netice ciharmak olamaz!!!
1. ADR yaranmasinda tekce Resulzade rol oynamadi…Stalinin tapsirigi ile Rusyaya getdi..,Boyuk vatan muharibesinde Fasistlerin terefine kecdi ve esir alinan azerbaycanlilar garsisinda cihis ederek onlari oz silahdaslarina, vatanina garsi muharibeye sesledi!!! Davami var
132.
Farhad Qarabagli Qarayev | 16/07/2010 at 15:43
Uzr isteyirem,sexavet bey,ancaq niye mehz Isa Qember?
133.
Hatem Esedov | 02/08/2010 at 00:31
Dedelerimizin gözel bir kelami var .Evvel mescidin ici sonra cölü. Ilk önce bir-birinizle bir ortaq mexrece gelin sonra qelebeden danishin. Ne qeder ki, bir birinizin qanini icmeye hazirsiniz , elleriniz hemishe bos ve havada qalacaq. Heyf ki, Fatihe suresini bilmirem . Dogurdan BEDBEXT olmushuq
134.
Bextiyar Hidayet | 02/08/2010 at 00:32
ikiləməyə öyrəşənlər birləşə bilməzlər
135.
rasim pasayev | 07/09/2010 at 08:16
elementar olaraq sekile baxin….bu adamlar hec sekilde bir noqteye baxa bilmiller,gercekde nece eyni mensebe qulluq eliyib eyni addimlasinnar??????