Erdoğanın siyasəti
və yaxud Türkiyə baş nazirinin ABŞ prezidentinə etdiyi Qarabağ açılımı
İki ay öncəni xatırlayın…
Erdoğan haqqında nələr deyilmirdi?…
Türkiyə və Ermənistan arasında protokol imzalandıqdan sonra qopan hay-həşirə ən yaxşı cavabı dünən Erdoğan verdi.
Və dünənə qədər türkiyəli baş nazir haqqında ağzına gələni danışanlar, bu gün susmaq məcburiyyətində qaldı.
Qarabağ Açılımı
Türkiyənin baş naziri Rəcəb Tayyib Erdoğanın ABŞ-a rəsmi səfəri zamanı, Türkiyə-Ermənistan münasibətlərinin gələcək taleyinin Qarabağ məsələsindən asılı olmasını xüsusi olaraq vurğulaması, dünya ictimaiyyəti və həmçinin Amerikadakı erməni lobbisi üçün gözlənilməz idi.
Amerika Birləşmiş Ştatları prezidenti Barak Obama ilə keçirdiyi görüşdən sonra təşkil olunan mətbuat konfransında ustalıqla sözü Qarabağ mövzusuna gətirən Erdoğan, açıq bir şəkildə Türkiyə-Ermənistan arasındakı əlaqələrin inkişafının bir başa Qarabağ probleminin həllindən asılı olduğunu bildirdi.
Mərhələli şəkildə əvvəlcə 5 rayon sonra Laçın+Kəlbəcərin işğaldan azad olunmasını gözlədiyini deyən türk baş nazir, işğal bitməyənə qədər Ermənistanla münasibətlərdə yenilik olmasının mümkün olmayacağını söylədi.
Verilən mesaj kifayət qədər net və aydın idi.
Və bu mesaj, Türkiyədə, Azərbaycanda yox, Ağ Evdə ABŞ prezidenti Obama ilə yanaşı yüz-dən çox mətbuat nümayəndəsinin önündə verilirdi.
Jurnalistlərin Türkiyənin protokol imzalayarkən bu şərti sürmədiyi ilə bağlı çoxsaylı suallara da Erdağanın cavabı, onun siyasi ustalığını gözlər önünə sərirdi.
Protokolda bildirildiyi kimi, tərəflər arasında imzalandıqdan sonra protokolu parlament göndərməklə rəsmi Ankaranın verdiyi sözü tutduğunu qeyd edən Türkiyənin baş naziri, artıq protokolun məclisdə olduğunu, lakin Qarabağ problemi həll edilmədikcə parlamentdən müsbət rəy çıxmayacağını söylədi.
Burda diqqət etməmiz gərəkən incə bir gediş var.
Türkiyə hakimiyyəti protokolu imzalayaraq beynəlxalq ictimaiyyətin diqqətini Qafqaz regionuna yönəltdi.
Və daha sonra növbəti siyasi gedişini edərək Ermənistanla sərhədlərin açılmasının, Qafqaz regionunda stabil inkişafın Qarabağ probleminin həllindən keçdiyini bildirdi.
Türkiyə hakimiyyətinin öhdəliyi protokolu imzalamaq və parlamentə göndərmək idi.
Türkiyə hakimiyyəti bunu etdi.
Lakin parlamentdəki siyasi çoxluğa sahib Ədalət və İnkişaf Partiyasının sədri və Türkiyənin baş naziri R.T. Erdoğan, ikili siyasət apardı və hakimiyyət olaraq protokolu imzaladıqlarını, lakin millətvəkillərinin bu protokolu məclisdən keçirmələrinin Qarabağ münaqişəsi həll olmadan mümkünsüz olduğunu bildirdi.
Bu gediş, əslində bundan sonra bütün diqqətlərin protokoldan öncə Qarabağ məsələsinin həllinə yönəlməsi üçün ustalıqla atılan siyasi addım idi.
Azərbaycan İqtidarı
Çox gümanki, hələ də şokdadılar…
Türkiyə baş nazirinin verdiyi siyasət dərsindən isə öyrəniləcək çox şey var.
Mən, hazırkı Türkiyə iqtidarının Qarabağ məsələsini həll edəcəyinə inanıram.
Azərbaycan iqtidarının indiyə qədər Qarabağ məsələsində ciddiyətsizliyi, qətiyyətsizliyi məsələnin həllini uzatdı və Ermənistana vaxt qazandırdı.
Ölkə prezidentinin arada-bir çıxıb “Lazım gəlsə” ilə başlayan cümlələr qurması, artıq lətifəyə çevrilib.
Türkiyə hakimiyyəti isə siyasət necə aparılır, necə qətiyyətli olunur, onu göstərdi…
və nəhayət
Erdoğan artıq sözünü dedi…
Erdoğanı sevin ya da sevməyin – Erdoğanın son etdikləri, tamamilə Azırbaycanın mənafesini ön planda tutan və öncədən hesablanmış siyasətin nəticəsidir.
Başqa heç bir dövlətin nümayəndəsi, Azərbaycan üçün bunu etməzdi…
Entry filed under: Gündəlik. Tags: açılım, ABŞ, Adalet ve Kalkənma Partisi, addım, AK Parti, amerika, Amerika Birləşmiş Ştatları, ankara, aydın, azad, ağ ev, öhdəlik, barack obama, barak obama, baş nazir, beyaz ev, beynəlxalq, bugün, cavab, cümlə, ciddi, ciddiyyət, dövlət, dünən, dünya, deputat, dərs, Erdoğan, erməni, ermənistan, ədalət, gün, gediş, gələcək, hakimiyyət, ictiamiyyət, ictimai, ikili, imza, inkişaf, iqtidar, işğal, jurnalist, karabağ, kəlbəcər, kifayət, konfrans, laçın, lətifə, lobbi, mümkün, münasibət, müsbət, məcbur, məclis, mənafe, məsələ, mətbuat, milletvekili, millət, millət vəkili, nümayəndə, net, nəticə, obama, parlament, partiya, president, prezident, protocol, protokol, qafqaz, qarabağ, qəti, qətiyyət, rayon, recep tayyip erdoğan, region, rəsmi, söz, sədr, səfər, sərhəd, siyaset, siyasət, siyasi, stabil, sual, susmaq, türk, türkiyə, türkiyəli, turkiye, united states of america, usa, usta, vaxt, yeni, zaman, şəkil, şok.
Bura zibil atanın… Ədalət Axtarışında
Şərhlər Add your own
Cavab qoy Cancel reply
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed

















1.
azad Elchin M. | 08/12/2009 at 17:14
Ozunu agilli hesab eden bezi genc “jurnalist” genclerimiz, daha dogrusu gencimiz, protokol imzalanarken agzini acib Erdogani xain adlandirir, hetta bashgalarini da buna inandirmaga calishir ve ona deyilen soze qulaq asmirdi. indi yeqin utandiginda yeni “elde etdiyi” saytinda bu barede xeber yerleshdirmekden cekinir. Her zaman dediyim kimi Erdogan ishini bilen adamdir,telesik addim atib soz soylemekle ozunu qehreman sayanlara bu xeberler boyuk ders olmalidir. Qaynar xeber soyuduqdan sonra bir kimseye lazim deyil..:))
Elnur bey, teshekkurler.
2.
Alp Arslan | 08/12/2009 at 17:54
Şükür ki alfabe değikliği olmuş. Şimdi Azərbaycanlı kardeşlerimizi anlayabiliyoruz…
Selametle…
3.
Mili Karim-zadeh | 08/12/2009 at 18:07
men her zaman demishem Erdogan ishini bilir milletinide sevir
4.
Babayev Nureddin | 08/12/2009 at 18:08
Erdogan Turkiyenin Gorba4ovudur….
5.
Babayev Nureddin | 08/12/2009 at 18:09
Erdoganin dediyi sozun iki kopuy giymeti yoxdur….
6.
Baris Ekim | 08/12/2009 at 18:10
erdogan turkiye cumhuriyetinin gelmis gecmis en kötü başbakanıdır.
7.
Rufat Abdullayev | 08/12/2009 at 18:10
Erdogan heqiqeten iwleyir…
8.
Ali Qocayev | 08/12/2009 at 18:11
hamd olsun)
9.
Babayev Nureddin | 08/12/2009 at 18:12
Baris seninle tam raziyam…Erdogan Turkiye ucun deyil oz sexsi maraglari ucun calisan bir insandir…ve Turkiyede oldugum zaman erzinde AKP hakimiyyetinin Turkiyeni Avtoritarizma dogru suruklediyini gormemek olmazdi….umud edirem ki novbeti secinlerde Turkiye xalqi oz sehvini basa dusub Erdogani ve onun elaltilarini muxalifete gonderecek…
10.
Ali Qocayev | 08/12/2009 at 18:18
Amin
11.
Çağrı Atalay | 08/12/2009 at 18:23
Ey Türk Milleti!Peşinden koştukların,sözlerine kandıkların,sana yalan söylüyor!Geri dön!
Ey Türk Milleti!Gittiğin yol uçurumdur..Geri dön!
Ey Türk Milleti!Aşık olduğun, senin katilindir!Geri dön!
Ey Türk Milleti!İnanıp kandığın,şeytanındır!Geri dön!
Ey Türk Milleti!Kendine dön!
Geri dön!!….
12.
Agshin Atalizade | 08/12/2009 at 18:36
Siz mənə anladın bu Rəcəb (ivedik deyik təbii))) mələkmi şeytanmı? Bir az İttihad və tərəqqi dönəmini xatırladım
13.
Ali Qocayev | 08/12/2009 at 18:37
Rəcəb anadolu türkləri demiş mahalle kabadayısıdı
14.
Rufat Abdullayev | 08/12/2009 at 18:38
son zamanlar ona qarwi hec de yaxwi daniwilmir ama onun hakimiyyete geliwinden sonra baw vermiw deyiwikleri hec kim gormur.
15.
Agshin Atalizade | 08/12/2009 at 18:43
Qasımpaşanı bilirəm.Amma idealdı ee. Həm kabadayı, həm mömin, həm fotbolçu, həm şair, gözəl də danışır həm də içəridə yatıb. Elə bil 20 ildi Türkiyəni daxıtmaq üçün onu xüsusi hazırlayıblar.
16.
Yasin Çelik | 08/12/2009 at 18:44
Recep Tayyip Erdoğan Allah Başımızdan Eksik Etmesin… 20. Yüzyıl Lideri Atatürk, 21. Yüzyılın Lideri Recep Tayyip Erdoğan….
17.
Ali Qocayev | 08/12/2009 at 18:47
Atatürk və Erdoğan tam zidd adamlardır
18.
Annagi Hacibayli | 08/12/2009 at 19:46
Arkadashlar, muqayise edende diqqetli olun. Ataturk dunyaya subut etdi ki, turk adli bir MILLET var. Bashqalarindan ferqli olaraq o, turku siyasete alet etmemishdi. Mence Erdogan turk dovletchiliyinin esaslarini sarsitmaqla meshguldu. Turkiyede chox zererli tesevvur yaranib: hakimiyyet cemiyyete subut etmeye chalishir ki, elchatmaz ve toxunulmaz kimse, hansisa deyerler yoxdur. Bu, sovetlerin ateistliyinin astar terefidir…
19.
Kamran Velizade | 08/12/2009 at 19:52
erdogan 21 esrin en boyuk liderlerindendir, bunu anlayanlar anlayir alamayanlar da zamanla anlayacag!
20.
Agshin Atalizade | 08/12/2009 at 19:57
Onu bilirəm ki İttihadçılar da Osmanlını məhv olmaqdan xilas etmək adı ilə hakimiyyətə gəlmişdilər. Nətic: Osmanlı çüharibədə məğlum olmadığı halda təslim aktına qol çəkib aradan çıxdılar. Bundan əvəl isə dövləti qeyri bərabər müharibələrə soxaraq torpaqları bir bir itirdilər. Nədənsə bunların adı da əməlləri də onlara bənzəyir.Guya Osmanlınıbərpa edirlər?Hay hay anadolulular o qədər mi sadələvdü?!
21.
Kamran Velizade | 08/12/2009 at 19:59
tarix danismaga ehtiyac yoxdur !olanlar goz onundedir/
22.
Ali Qocayev | 08/12/2009 at 19:59
məncə sadəlöhvdülər. ((
23.
Agshin Atalizade | 08/12/2009 at 20:00
Olanlar da göz önündədir, olacaqlar da.
24.
qardashin | 26/05/2012 at 11:45
bashqan senin familiyani axtardim ancaq bele sheyler chixdi, menim yerime kim bu familiyani axtarsa o da ancaqbele sheyleri tapacaq ehtiyyatli ol
25.
Mili Karim-zadeh | 08/12/2009 at 20:01
BIZE BAXANDA ONUN SIYASETI MUKEMMELIN MUKEMMELI
26.
Ferid Ismizade | 08/12/2009 at 20:56
mene ele gelir bu mükəmməllik bize göredi
27.
Zico BRENDO | 08/12/2009 at 21:37
eger bu sohbet acilibsa orda demeli nese gozdemek mumkundu!
28.
Nermin | 08/12/2009 at 22:50
Bəli-heç bir zaman Ərdoğana və Türkiyə iqtidarına güvənini, ümidini itirməyənlər yenə də haqlı çıxdılar, çıxacaqlar da. Qarabağ məsələsində bizim iqtidardakılar da daxil beynəlxalq miqyasda bu qədər net danışan ikinci biri varmı?
Bu günə qədər niyə belə bir fəallıq müşahidə olunmurdu? Osmanlının miras siyasəti, diplomatiyası öz sözünü deyir.
Sizinlə tamamilə razıyam-”Mən hazırkı Türkiyə iqtidarının Qarabağ məsələsini həll edəcəyinə inanıram”
Bu belədir- amma artıq iqtidar da eyni mahnıları, 10-15 il bundan öncə yazılmış mahnıları “qırıq patifon”kimi təkrarlamaqdansa, “ağ ayı”nın qucağında rahatlıq axtarnaqdansa Türkiyə ilə əməkdaşlığı genişləndirməli, onlara güvənməli,dəstək olmalıdır
29.
Ahmet Çelebi | 09/12/2009 at 00:05
doğru
30.
Ahmet Çelebi | 09/12/2009 at 00:06
nasıl
31.
Ramin Malikov | 09/12/2009 at 00:07
Siyaset danisilan sozler yox gorulen islerdir.. Bu da bir siyasetdir, Amerka Erdogani bele danisdirtdiraraq bize umid yeri verir ve o biri terefden de serhedleri acdirir. Erdogani Amerika getirib hakimiyete ve elbetdeki Amerikanin plani nedirse o da olacaq. Her danisilana inanmayin..
32.
Ramile Zeynalova | 09/12/2009 at 00:46
Sozsuz!!! Esil siyasietci!
33.
Aide Bedirova | 09/12/2009 at 07:42
Saq olun, Elnur bey? Oxudum ve cox sevindim.
34.
Guller Qurbanova | 09/12/2009 at 07:43
siyasetin duzgun olub olmadigini gelecek gosterir,,amma onu deyimki –bu problem ucun minsk qrupu ayrilib(1992-ci ilde yaranmasina baxmiyarag helede 1netice elde etmeyen),,ve bu meseleni muzakire etmek ucun Moskva sheheri qerargahdi,,maraglidi bu 2sexsh her defe gorushende metbuata yayinlanmiyan 1cox danishiglar edirler,,,,,Qarabag probleminin hell edilmemesinde ele bizimkilerin boyuk maragi var…….
35.
Zakir Aliyev | 09/12/2009 at 08:46
Takdika ve strategiya………………………
36.
Elşad Yusifli | 09/12/2009 at 11:18
Bizim o vaxtki etirazlarimiz olmasaydi bunun basverib basvermeyeceyi, yada ne sekilde bas vereceyini deqiq demek cox cetindir.
37.
Babayev Nureddin | 09/12/2009 at 11:23
Erdogan Ataturkun cole atilan dirnaginin garasi da ola bilmez!!!!!!!!!!!!!!! tapdiniz kimi kimle mugayise etmeye…Erdogan Ataturk ideallarini, Turkiyenin dovlet sutunlarini asagiliyan ve mehve aparan siyaset yurudur….!!! nece olur ki siz onu Ataturkle mugayise edirsiniz AKP millet vekilleri ise Ana Yasaya gic gici deyislikler teklifi ile cixis edirler…Allah belalarini versin bu KUKLALARIN!!!!!
38.
Mehmet Ardic | 09/12/2009 at 11:26
elnur kardesim paylasim icin tesekkur ederim ve bir daha gordukki turkiye azerbaycani ozunden sever ve asla unutmaz bundan bir iki ay once olan olaylardan dolayi turkiyeye kirilan kardeslerim simdi neler dusunuyorlar aceba merak ediyorum
39.
Elçin Bayramlı | 09/12/2009 at 14:19
Türkiyə bir qrup şərəfsizin əlində qalıb, vəssalam.
40.
Pervin Ismayilov | 09/12/2009 at 17:08
Bu insanlar saglam deyerlere sahibdirler…
Onlarla ish birliyi Azerbaycan dovletinin en umde vezifesidir ve olmalidir da.
Cox teessufler ki, bezi dirnaqarasi siyasetcilerimiz bunu anlamaqda cetinlik cekirler.
41.
Elnare Babayeva | 09/12/2009 at 17:46
men ele de bilirdim ki Turkiyye hec vaxt bize qarshi hec bir sey etmez.amma yene de bu sobetden hec gozum su icmir…..yazili sekilde gerek muqavileni bizim xeyrimize hell etseydi deqiq inanmaq olardi
42.
Murad Musayev | 09/12/2009 at 17:47
Hal hazirda regionumuzda Rusiya(…) Azerbaycani Turkiyeden ayirmaq, Turkiye ise Ermenistani Rusiyadan ayirmaq siyaset yurudur. Her ikisi de hele ki ishlerinin ohdesinde layiqince gelirler. Ermenistan Rusiyanin iqtisadi asililigindan qurtulsa Rusiyanin Azerbaycana tesir gucu de azalacaq. Azerbaycan ise Turkiyeden kusub Rusiyanin qucagini secse vay bu milletin halina.
43.
Rovshan Aliyev | 10/12/2009 at 09:55
Elnarə xanımın sözünə dəstək. Siyasətçilərə, xüsusən Əhmədinejadın Ərdoğan kimi dostlarına şübhə ilə yanaşmaq haqqımız var. Xüsusən də publika üçün verdiyi bəyanatlara. Nə baş verdiyini başa düşməyə bu link kömək edir. Hərçənd mən Yeni müsavatın fanı deyiləm.
http://www.musavat.com/new/G%C3%BCnd%C9%99m/66028-%E2%80%9CANKARA_AZ%C6%8FRBAYCANI_G%C3%9CZ%C6%8F%C5%9ET%C6%8F_VADAR_ED%C6%8F_B%C4%B0LM%C6%8FZ%E2%80%9D
44.
Nejla Rehimli | 11/12/2009 at 00:35
mence de. aramizi vura-vura yene de Rusiyaya teref geirik.Amma uduzacagik,yene de evvelki veziyyet olacaq. Mekteblerde de ki yeniden rus dilinin kecirilmesine baslanir, ne ise bu millet duzelen deyil
45.
Memmed Celil | 11/12/2009 at 00:37
Men her zaman turklerin yanındayam.Ancaq hamımızın artıq bilmeyimiz lazımdır ki,QARABAĞI şerefsizler almayıb.Rus köpekleri alıblar ve ne vaxt kefleri istese onda da bize her hansı bir şertnen geri verecekler.Bizim genclerimiz eline silah alıb QARABAĞda vuruşmağa getmezlerse bu torpaqlar siyasetnen alınmayacaq.Rehmetlik milli liderimiz E.Elçibeyin dövründe de, Türkiye yaralı daşımaq üçün bize verteliyot veremeye qorxdu.İnan ki,o devrde S.Demirelin vermediyi verteliyotu zatı qırıq- ifade göre üzr isteyirem- Erdoğan bize heçne vermez.QARABAĞ alınırken nece sehit verdiksek biz geri aldığımızda da ŞEHİTLARİMİZİN qanını yerede köpeklerin qanın axıdaraq qoymayacağıq.
Diqqetinize göre teşekkürler.
46.
Perviz Hesenli | 11/12/2009 at 00:38
Elnur, qardas Allah razi olsun, yaziq Erdogan neyniyir yarana bilmir de bu camaata, hami basliyib baykal terafdari olmaqa , gormusuk chp-ni hakimiyyetde olanda ne zibil isler edibler, indi Erdogan hakimiyyeti bunlari aradan qaldirmaqa calisir. demoktratik acilimi da destekliyirem, ermeni-turkiye muqavilesinde de cammatin bilmediyi, perde arxasi meseleler coxdur, durub da Erdogani , konkret Akp-ni nedese gunahlandirmaq, mence en boyuk sehv olardi. bunu beyenmeyenler ele Turkiye Azerbaycan qardasligina zerer getirmek isteyenlerdi, amma bunu bilsinler ki, AZERBAYCAN-TURKIYE QARDASLIGI EBEDI OLARAQ YASAYAVAQ, AKP PARTIYASI DA TURKIYEYE GELMIS GETMIS PARTIYALAR ICERISINDE EN DUZGUN SIYASET APARANLARDAN BIRIDIR.
47.
Elşad Yusifli | 11/12/2009 at 00:39
perviz, akp turkiye ucun ela partiyadi, bu acig aydindir. Amma turkiyenin yukselisi azerbaycani ezerek olmamalidir. Bizim sert etirazlarimiz olmasaydi akp serhedleri coxdan acmisdi.
48.
Nejla Rehimli | 16/12/2009 at 14:39
Deyirem bu nece ayda bos-bos danismaqdan bezmediniz de.Her kes sulh deyir,bes bir adam basa dusur ki, sulh yolu ile hell etmek ucun yaxinlasmaq lazimdir.Dusmen kim olmaqla ne zaman sulh ola biler? Yox biz etiraz etmeseydik,serhedler acilacaqdi.Yoxsa ki ,onlar etdiklerini bilmirler.Unutmayin ki ermeniler butun turk dunyasinin dusmani olub,zamaninda bizden cok turkiye turklerinin basina oyunlar aciblar.Guya erdogan ermenileri bizden cok isteyir.Her halda ne edeceyini gozel bilir.Yox xanimi ermenistan prezidentine yemek bisirdi, yox guler uzle qarsiladi,yox futbol oynandi.Neylesin yemeyi basqasi bisirse onu zeherleyerler.hem de bu bir yaxinlasma nvudur.IKincisi ermenistanla idman yarislarina biz onlardan da qabaq getmisik.her zaman da qalib gelirik.3su de ki guler uzle qarsilamaq,bizim prezident de gulur,sohbet edir.Niye millet ancaq Turkiye deyir.O ayrica bir dovletdi ve ne etdiyini de cok gozel bilir.Odur ki kendinizi yormayin.Bu meseleni hell etse de sonda yene Turkiye edecek.Ona da ki imkan veren olsa.Axi biz “Rusiyayla qardasiq”.
49.
Elşad Yusifli | 16/12/2009 at 14:39
Nejla xanim,
Tam xanim kimi yazmisiniz, duygusal.
“Tecavuzden qacammirsansa, lezetine bax” demisiz ustuortulu sekilde. Insanlari oldurub, yerinnen yurdunnan govub zebt eleyen teref o terefdir. Ya geri addim atib azerbaycan, turkiye kimi regionda inkisafda olan olkelerle proyektlerle o da inkisaf etmelidir. Ya da tepesine vura vura elinnen alinmalidir o torpaglar.
Tarixden oyrenmey lazimdir ki onlarin uzune gulerek hec bir problem hell olunmayib, eksine bu xos uzumuz sui istifade olunub, cox daha baha basa gelib bize.
50.
Meşəbəyi | 17/12/2009 at 14:00
Bu türklər o boyda Osmanlını 6 əsr idare edənlərdir. Siyasəti ən yaxşısını bilirlər. Bizi heç vaxt darda buraxmazlar. İqtidarımıza dərs olsun bu siyasət
51.
Nejla Rehimli | 17/12/2009 at 15:08
NE DEYIRSIZ INDI ONDA SULH YOLU ILE SOZUNU UMUMIYYETLE SOLEMEYEK.ANCAQ MUHARIBE EDEK,GOREK KIM UDACAQ?HALVA-HALVA DEMEKLE AGIZ SIRIN OLMAZ.MEN DE AZERBAYCAN VETENDASIYAM,MEN DE ISTEYEREM VETENIMIZIN BUTOVLUYUNU.AMMA BILMEK ISTEYIREM KI, BURDA BIR-BIRIMIZLE SAVASMAQLAMI OLACAQ,TURKIYE TURKLERINI SUCLAMAQLAMI OLACAQ,NE ZAMANA QEDER BIZ OZ MILLETMIZDEN TURK DUNYASINDAN, BEZILERININ ARA QARISDIRMASI ILE DUSMEN KIMI GEZIB,RUSLARA INANIB ONLARIN DILINDE DANISMAQLA QURUR DUYACAGIQ.NIYE ESIL DUSMANIMIZI TANIMAQ ISTEMIRIK?
52.
Elşad Yusifli | 17/12/2009 at 15:09
Nejla xanim, siz ozunuzu turkiye ve turk dunyasi dostluguna kaptirmisiz (turkler demisken). Tebii ki biz gardas olkeyik, amma bu o demek deyil ki kimse bizi eze biler, yada ezende gozardi etmeliyik, xos garsilamaliyig. Eyni sekilde Rusiya bizim dusmenizim deyil, gelin burda da anlasaq. En azinnan ona gore ki milletimizin yarisi hal hazirda ordan corey yeyir.
O ki galdi turkiyenin serhed acma meselesi. Vaxt kecdikce daha aydin gorunur ki ne ermenistan soygirim iddialarindan geri cekilmeyi fikirlesir, ne turkiyeden torpag iddialarindan geri cekilmir. Bu durumda da turkiye serhedleri acmag istemir (oz problemlerini hell elemediyine gore) ve ustelik gunahi bize atirlar “garabag problemi hell olmadan acmariq”.
Bu deyge dunyanin gozu bizdedir ki davay garabag meselesini hell eleyin (yada garabagdan vazkecin) butun gafgazin problemi hell olsun.
Bunu gormek o geder cetindirki ?
53.
Nejla Rehimli | 17/12/2009 at 15:10
ne ise o sizin fikriniz di.men ozumu turk dunyasina kapdirmamisam .men turkem.ve bunula da qurur duyuram.turkiye nece vaxtdir Qarabag problemine gore serhedleri baglayib,ibdi de gorur ki bu nece ilde bir sey cixmir o da acir.Cunki onun iqtisadiyyatina cok pis zereri var serhedin bagli olmasinin.Muateqil olkedi ister acar ister baglar. Hellli olmayan bir xeyalla turkiye ne qeder gozlesin.tr-ni yaxina buraxan var ki bir Qarabagla da ilgilensin.Her zamanki kimi Rusiyanin caldigi havayla oynayiriq.Bextevercilikdi de, ne qeder basimiza oyun acib indi de gule -gule uzumuze davam edir hele de onlari destekleyir bizim millet.tr-ye bir sey edende amma hemen baslayirlar yok tr-ye a dedi yok b dedi.Cok tessuf ki bele dusunenlerin sayi N qederdi bizde.Axi bizimki tv-de ne dese ona inanririq,oz xeyrine danisir.Milletin ozunde siyasi duusnce yoxdu.her kes ancq usaq kimi kusur.Oz veteninin butovluyunu basqalarindan isteyir. \ona gore de bu gundeyik.Allah her kese fikrinden xeyir versin.Gorek dee sonunu yasayariq gorerik.
54.
2009 Necə Keçdi? « Elnur Majidli – Biz Edəcəyik, Tarix Yazacaq… | 05/01/2010 at 06:49
[...] Erdoğanın Siyasəti – Türkiyə baş naziri Rəcəb Tayyib Erdoğanın Qarabağ problemiylə bağlı göstərdiyi siyasi ustalıq. [...]
55.
Perviz Hesenli | 09/01/2010 at 04:42
Nejla Xanim szin fikirlerinizi temamile destekleyirem. Bu ishi hell etse bir Turkiye edecek, bununcun de ellerinden geleni edireler, sadece bu siyaseti anlamayanlar var, artiq rusiyanin elinde oyuncaga cevrilmisik, sovet dagildi da, hele bu sovet ideologiyasi bu camaatdan getmediki getmedi, odur ki, TURKIYE ne etdiyini yaxsi bilir, AZERBAYCAN TURKIYE DE EBEDI QARDAS OLARAQ QALACAQ. MEN FEXR EDIREM KI< TURK-EM, ALLAHIMA DA BUNUNCUN SUKUR EDIREM KI, MENI HEYATA BIR TURK EVLADI KIMI GETIRIB.
56.
Elşad Yusifli | 09/01/2010 at 04:43
Suarlar ve pafoslu ifadeler… emosional fikirler…
57.
Nejla Rehimli | 09/01/2010 at 04:44
cox sag ol Perviz qardas.Sizin kimi Azerbaycanda sizin kimi dusunen insanlar gorende bir az da olsa sevinirem ki, yox ele insanlar varmis.Oz tarixini kecmisini, soyunu bilen insanlar varmis. Siyasi dusuncesi olan gencler varmis.TAnri TURKU QORUSUN!
58.
Shahin Mammadov | 09/01/2010 at 19:58
barak obame yaxsidir yoxsa recep teyib erdogan?:)
59.
Novruz Novruzov | 14/01/2010 at 08:05
Obama elini ireli uzatmaqla bze demek isteyir ki, siz yerinizden terpenmeyin men ozum her sheyi bilirem. Amma deyesen onun bildiyi “hulu shaftali”dir
60.
Statistika « Elnur Majidli – Biz Edəcəyik, Tarix Yazacaq… | 19/01/2010 at 17:46
[...] Erdoğanın siyasəti – 58 Şərh [...]
61.
Eyyub Guluzade | 26/01/2010 at 19:18
5 dene kola zehmet olmasa….
62.
Amina Yigitkalan | 27/01/2010 at 16:46
oturun yerivize bir 70 ilde, terpenmeyin. Biz nefti dasiyaq azalana yaxin, qisqirin. Human Rights baxar ise.
63.
Aliaga | 14/05/2010 at 13:10
Bu meqaleni en obyektiv bir meqale hesab edirem ve yuksek deyerlendirirerm
64.
ELSAD | 18/05/2010 at 09:27
ALLAH SENİN KÖMEYİN OLSUN….
65.
Nazim Mamedov | 16/07/2010 at 15:34
Azerbaycan o gederde neft ve qaz ile zengin dovlet degil. Saudi Arabia ve Venezuela kimi degil, lap Kazakhstan kimide degil. Uzumuze gelen 15-20 ilden sonra Azerbaycanin Hezer sektorunda neft ve qaz bitecek. Dogrudur bir yatag galir Hezerde ona Turkmenistan deyir ki, menimkidir ve Gerb shirketleri onun uzerindeishlemirler, amma o Shah Denizden balaca bir yatagdir ve hec bir problemi hell et,meyecek. Bir sozle 20 lden sonra neft ve qazsiz Azerbaycan. Buna hazir olmag lazimdir! Qazakhtan nefti ise hele 40 ilden sonra bitmeye bashlayacag. Realliglar budur. Iranda 35-40 ilden sonra qaz ve nefti olmayan olke olacag.
66.
fromturkey | 27/08/2010 at 15:21
http://www.hurriyet.com.tr/dunya/15650005.asp?gid=373
67.
Elvin Babayev | 30/12/2010 at 07:50
Qarabag bizim daxili iwimizdi. Ya biz onu hell edeceyik, ya da hec kim.
68.
Selim Uysal | 30/12/2010 at 07:51
Karabağ da Türkiyenin şartlarından olmalıdır. Türk milletinin hepsini ilgilendirmelidir Karabağ,Güney Azerbaycan, Türkmeneli gibi topraklar.
69.
Nigar Dergahli | 30/12/2010 at 07:52
mence de..niye gore biz oz problemimizi ozumuz hell elemirik, Turkiyenin ustune atiriq..?
70.
Elvin Babayev | 30/12/2010 at 07:53
Selim bey, olmalidir ile mesele hell olunmur. Ortada bir addim yoxdur
71.
Elvin Babayev | 30/12/2010 at 07:54
Mesele tek Turkiye bitse, goz yummaq olar. Bu gun Qafqazda boyuk 1 siyasi oyun gedir. Kim shah, kim piyadadir bilinmir
72.
Selim Uysal | 30/12/2010 at 07:55
Bahsedilen mesele sınırların açılması değil mi? Türkiyenin bu konuda şartları, soykırım iddiası ve toprak talebinden vazgeçmeleri, Ermeni anayasası ve bayrağında bazı Türk illerinin Ermenirtana ait gösterilmesinden vazgeçilmesi ve de Karabağdan çıkılması olmalıdır. Ermenistan Karabağdan çıkmadan Türkiye sınırları açsın ister misiniz?
73.
İlkin Aliyev | 30/12/2010 at 07:56
Biz bunu- bu problemi bir vücud kimi hell etmek istemesek heç kimse hell etmeyecekdir.Müharibe ve onun kimi sair aktlar ve fikirler boşunadır çünki pul ağacı olan nefti tam emmeden heç kimse bu ağacı kökünden kesmek istemez.
74.
Elvin Babayev | 30/12/2010 at 07:57
Selim bey, elbette istemerik. Amma ortada 70 milyonluq Turkiyenin siyasi ve economik maraqlari durur. Vatanperverlik ve turkculuk bu maraqlara ne qeder duruw getire biler
75.
Mahammad Muradov | 30/12/2010 at 07:58
indiyecen Azerbaycan(Turkiy vasitesile olsa bele) bele reala richaqa malik olmayib Qarabaq meselesinin hellinde..menim fikrimce,Ermeniler guzeshte gec tez gedecek..lakin problem ondadir ki,Azerbaycan bu prosesden ne qeder qazancli cixacaq?eger Lacinsiz,Kelbecersiz bu prosesden chixsaq Azerbacan diplomatiyasi novbeti periodda diplomatiyada 1 addim ozunu geri ata biler,en azindan novbeti defe Azerbaycanin diger torpaqlarinin boshaldilmasi telebi ve bu telebe dunya ictimaiyyetinin munasibeti az hessas ola bileceyini guman edirem,ona gore de yene herbi ritorika ishe dushe biler..
76.
Elvin Babayev | 30/12/2010 at 07:59
Cox gozel tehlildi, Mehemmed bey. Fikirlerinizle sherikem
77.
Seven Ağlar | 30/12/2010 at 08:00
karadağ tüm türklerin problemi olmalı
78.
Nermin Rehimli | 30/12/2010 at 08:02
KARABAĞ-Sevda xanım, KAradağ deyil. Herhalda bilmeden yanlish yazmisiniz!
79.
Seven Ağlar | 30/12/2010 at 08:02
evet canım karabağ pardon…
80.
Tural Dadashov | 30/12/2010 at 08:03
Xecalet vericidir…
( «Bu, bizim şərtimiz deyil, bu, Azərbaycanın şərtidir. Bu, bizi birbaşa maraqlandıran mövzu deyil.)
81.
Famil Mecidli | 30/12/2010 at 08:05
Türkiyə dədə-babadan ticarət uzmanı olub. Hər işıq gələn deşiyə bayraq sancıb. O “boyda” Ermənistan acından “aboy” söküb yeyir. Belə olan halda Türkiyə də istəyər ki, sokunu, şokoladını, yoğurtunu və digər gündəlik tələbat mallarını Ermənistana yedirtsin. Ermənistan Türkiyənin böyründə istifadəsiz qalmış “həyətyanı sahə”dir. Əkib becərəni yoxdur. Belə olan halda Türkiyənin oralıqda işbirliyi qurmasını arzulamaması nə dərəcədə inandırıcıdır? Hələ Türkiyə bu boyda səbrin yiyəsi ola bilibsə, nə mutlu!…
82.
Ugur Sabah | 30/12/2010 at 08:06
http://az.trend.az/news/karabakh/1672451.html
83.
elsad | 30/12/2010 at 08:30
Ve axir ki Erdogan da turkiye-ermenistan yaxinlasmasinin Qarabag probleminin hellinden sonra mumkunluyunu derk eledi. Yoxsa o vaxt az qalmisdi, herseyi alt-ust eleyecekdi.
84.
Samir Mahmudlu | 16/01/2011 at 13:22
Elnur bey icazenizle bunu paylashiram.
85.
drip feed blasts | 27/10/2011 at 21:22
I could not think you are more right!!!
86.
Teymur | 25/11/2011 at 21:15
Abnormally well written piece..
87.
Samir | 06/12/2011 at 18:00
Very well written blog post!!!